czwartek, 2 sierpnia 2012

Makijaż z nutką oberżyny

Dzisiaj mam dla Was makijaż, który w sumie nagrałam na potrzebę filmiku, ale niestety tylko początek i koniec był dobry względem światła. W trakcie miałam kiepską pogodę, więc niestety filmiku nie będzie. Postarałam się wydobyć z mojej kamery ile się da, żeby uzyskać w miarę dobre zbliżenie. Co nie było prostym zadaniem. Po chyba pięciuset zdjęciach, wybrałam te dwa - haha. :))


Meeega zbliżenie :D

Do makijażu użyłam:


*Pharmaceris fluidy 01 i 03
*Everyday Minerals podkład tan jako bronzer, róż Ambrosia
*rozświetlacz p2 black deluxe
*konturówka Kobo bez numerku

Cienie:

- oberżynowy i biały z paletki Sleek'a au naturel
- żelowy liner czarny Catrice
- Kobo 117 i 505
- APC 54
- Inglot 560 na brwiach
- tusz Sensique xxl volume
- kępki Leni Lash

Makijaż ten najlepiej wyglądałby do niebieskich lub zielonych oczu, wtedy tęczówka byłaby świetnie podkreślona, wręcz wyeksponowana.
Ale do moich ciemnych oczu też może być. :)


Zdecydowałam się na spontaniczny wyjazd na kilka dni do PL.  Nie wiem czy uda mi się jeszcze coś nagrać lub napisać. Zobaczymy czy natrafi się okazja. :)
Pozdrawiam ciepło i do zobaczenia.
pa pa :*
megi

20 komentarzy:

  1. Bardzo Ci pasuje ten makijaż :) Podkreślą Twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ty za niedługo do Polski, a ja do Niemiec :p

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny makijaż! lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kepki to jednak robia robote :) Podoba mi sie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Każdemu zwyklakowi dodają od razu tego czegoś. :)

      Usuń
  5. Makijaż w kolorach jakie najbardziej lubię ;) Bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny, lubię takie makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kolory rewelacyjnie współgrają z odcieniem twojej cery :)
    Delikatnie, idealnie na lato

    OdpowiedzUsuń
  8. Co to za kolor na linii wodnej? Bardzo mi się podoba makijaż - ja maluję się bardzo podobnie.
    Fajnie widać w Twoim oku na drugim zdjęciu jak manewrujesz kamerą :P Udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :) dziękuję:) na linii wodnej nie mam nic, ani na dolnej powiece :)

      Usuń
  9. Kochana wyglądasz przepięknie naprawdę zero słodzenia...szczera prawda:)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie jest Twoje zdanie na temat rozświetlacza p2? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię go i żałuję, że mają takie coś tylko czasami w limitowankach, a nie na stałe. od tego momentu, gdzie kupiłam ten, to było chyba w zimie, to nic ciekawego się nie pojawiło do rozświetlenia.

      Usuń
  11. Bardzo ładnie, kolory super :)

    OdpowiedzUsuń

weltkarte