środa, 29 sierpnia 2012

Makijaż inspirowany Jessicą Albą

Ostatnio zobaczyłam zdjęcie J. Alby, na którym miała przepiękny makijaż, który nadaje się spokojnie do noszenia na co dzień, szczególnie teraz na nadchodzącą jesień. 
Zainspirowana, postanowiłam zmalować coś takiego na sobie. :)







Użyłam tych oto kosmetyków:
*podkład Nature Matte nr. 13 Lirene
*Skinfood concealer nr.01
*róż Everyday Minerals Ambrosia oraz podkład tan jak bronzer
*Cienie Inglota, różowy (nr?), perła 12 oraz 814, 822, 560 na brwiach
*Kobo 117, błyszczyk Pearl 'n' Mineral 113 
*paletka Sleek'a au naturell 
*cień APC 54
*baza Urban decay
*Catrice czarny żelowy liner oraz tusz Glamour Doll
*rzęsy Red Cherry 747S (jednak nie są dla mnie za długie i nadają się nawet do noszenia w ciągu dnia - jippie! :)) oraz klej Duo

Zapraszam na tutorial :)




Pozdrawiam kolorowo :)
pa pa :*
megi

18 komentarzy:

  1. Pięknie:) I świetnie dopasowane rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny makijaz ...wygladasz fatastycznie:)

    ogladalam Twoje zdjecia z chlopakiem i ...stwierdzi ( przy mnie hehe), ze jestes piekna dziewczyna a Twoj pieprzyk kojarzy mu sie z Indiami hehe:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję bardzo - Tobie i jemu. :)) Wszyscy się śmieją, bo marzy mi się wycieczka po Indiach i mówią, że mnie stamtąd nie wypuszczą. :))

      Usuń
  3. Super :) Ech - zazdroszczę: piękne oczy, gładka cera i godna podziwu umiejętność malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Megi, przepiękny makijaż! Nic dodać, nic ująć :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzęsy wyglądają bardzo naturalnie, chyba sobie zakupię ten model do noszenia "bez okazji" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam makijaże w takich kolorach :) Miałam Ci już dawno to napisać, ale mimika Twojej twarzy i ogólnie usta kojarzą mi się z mimiką i ustami Joanny Brodzik (to komplement :P). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie podkreślone oko, mimo ciemnej kreski i rzęs makijaż wygląda naturalnie. Bardzo ładnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! tak świeżo i delikatnie, lubię taki makijaż.
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny makijaż, taki kobiecy i zmysłowy :) Sama uwielbiam połączenie takich kolorów.
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba. Rzęsy cudne

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny makijaż, jutro sięgnę chyba po różowy cień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny makijarz lubię takie kolory no i ta cera... tylko pozazdrościć :) zapraszam na mojego bloga
    http://sylwwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

weltkarte