środa, 29 sierpnia 2012

Kto skusił się na petardę?

Wczoraj wyszła 3 płyta z treningiem Ewy. Ja prosto z wieczornej drogi z Magdeburga, przejechałam na polską stronę i kupiłam. :))
Miałam na razie tylko okazję zobaczyć tak na szybko, z czym tym razem będę mieć do czynienia.
Trening przypomina mi killera, choć mam wrażenie, że jest tutaj mniej kardio, a za to więcej zróżnicowanych ćwiczeń zasadniczych, co mi się podoba. Przynajmniej teoretycznie, zobaczymy jak to będzie w praktyce. ;))

Miałam napisać jak mi idzie na treningach i wyszło mi zupełnie z głowy. Obiecuję, że nadrobię jak wypróbuję tą 3 płytę. :)

Kto również skusił się na trzeci trening? Jak Wam idzie?
Pozdrawiam.
pa pa :*
megi

39 komentarzy:

  1. Zaczynam dziś. Podoba mi się, ze ćwiczenia tak szybko się zmieniają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam, dzisiaj spróbuję pierwszy raz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też się skusiłam, ale dopiero w domu zauważyłam napis "trening dla zaawansowanych" :D to moja pierwsza płytka... może przy niej nie wysiądę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dopiero dziś się zaopatrzę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ;) ale na tej czesci na bank polegne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety jestem zbyt leniwa na jakiekolwiek ćwiczenia :P Grafika poniosła fantazja obrabiając zdjęcie Rozenkowej, te jej rączki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, faktycznie dziwnie to wygląda. Nawet nie zwróciłam uwagi. Zniekształcili ją totalnie. :)

      Usuń
    2. też nie zwróciłam uwagi,a po tym komentarzu cały czas na nie patrzę x)

      Usuń
    3. Ej na tym zdjęciu faktycznie dziwnie wyglądają, ale na żywo, na okładce normalnie! :D TURBO daje czadu!!! Zakochałam się w tym treningu! :) Chociaż i tak wg mnie najlepszy jest Skalpel (1. cz)

      Usuń
  7. ja kupiłam ale na razie płyta poczeka sobie trochę aż poprawię kondycję, teraz katuję się skalpelem

    OdpowiedzUsuń
  8. Już mam! :) Leży i czeka na swoją kolej! Polubienie profilu Ewy na fb. daje mi bardzo dużo motywacji :)

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie leży ta 2 płyta już jakiś czas i nie mogę się zebrać do niej ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam wczoraj ten numer Shape i się zastanawiałam nad kupnem :P Nie kupiłam, ale chyba jednak się zdecyduję :) Bardzo dużo zależy od mojego chcenia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi nie udało się dorwać 2 poprzednich, ale może tą 3 kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A od redakcji Shape'a nie możesz jeszcze dostać? Lepiej zacząć ze skalpelem, ja zaczełam z killerem i padłam po 10minutach. Ale na szczęście się nie zraziłam, tylko postarałam o pierwszą płytę i już było dobrze. :)

      Usuń
  12. Nie kupię, nie mam zacięcia do ćwiczeń i jem właśnie pączka! O!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no cos w tym jest. Strasznie mi brak motywacji ;(

      Usuń
    2. Ja też ostatnio przez wyjazd wpadłam w obżarstwo. :D ale ćwiczeń już mi brakuje. Nie myślałam, że tak będzie. Musicie po prostu spróbować, potem już się wciągniecie. :))

      Usuń
    3. Rower - postanowiłam, że to nim będę podróżować do pracy (od poniedziałku zacznę)! Moją najmniejszą motywacją jest to, że wizualnie wszystko ok, proporcje zachowane, efektu słonia nie ma (chociaż te 2 cm w pasie mogłoby być mniej...). Aaa narzekam, a wiem, że powinno się ćwiczyć dla zdrowia. To już chyba jakiś postęp...?

      Usuń
  13. Mi też brak motywacji więc spoko, nie jesteście same ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile ta gazetka z płytą kosztuje???

    OdpowiedzUsuń
  15. kto wie gdzie mozna zdobyc 2 pierwsze plyty ? oprocz allegro bo tam ceny tych plyt w kosmos odlecialy @_@

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do redakcji Shape'a. :)

      Usuń
    2. A ja 1 płytę ściągnęłam z Chomika

      Usuń
    3. a ja tez chciałam z chomika ale już niestety nie ma :(

      Usuń
  16. Dorwałam dziś w kiosku. Dwóch poprzednich nie mam, ale już trochę ćwiczę i jakoś bardzo źle z moją formą nie jest, więc mam nadzieję,że dam radę. Jak nie - skorzystam z Twoich rad powyżej i napiszę do redakcji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam tą płytę, ale nawet jej nie próbuję na razie, bo nie chcę zaliczyć zgonu :D Na razie ćwiczę Skalpel i próbuję trochę napocząć Killera, na Petardę przyjdzie jeszcze czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiedziałabym, że killer jest łatwiejszy od tej trzeciej. One są w sumie na równi, ale tak jak mówiłam w trzeciej jest mniej kardio, więc może być dla niektórych nawet łatwiejsza niż killer, a dla niektórych z kolei trudniejsza ze względu na dużą ilość ćwiczeń zasadnicznych. To bardzo indywidualne. Ale w ogóle uznaję zasadę, że NAJLEPIEJ jest zebrać ze wszystkich trzech płyt te ćwiczenia, które naprawdę lubimy i skomponować w ten sposób własny trening. ;)) Mi np. nie wszystkie ćwiczenia podchodzą i tak właśnie stopniowo robię.

      Usuń
  18. A ja mam inne pytanie, zauwazylam ze moja cera robi si enaczynkowa:( Megi napis zmi prosze jak ja pielegnowac, czego uzywac??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim powinnaś obchodzić się z cerą delikatnie. Jak najmniej ogrzewania, tarcia mechanicznego itp. Produkty z wit. C i kwasy Pha sprawdzają się świetnie przy takiej cerze. Maski algowe, peeling enzymatyczny itp. Sama to wszystko używam i już mówiłam o tych rzeczach na filmikach o pielęgnacji. Muszę nagrać taki zbiorczy do cery naczynkowej. :)

      Usuń
    2. dzieki za podpowiedz, a na taki filmik zbiorczy o cerze naczynkowej czekam z niecierpliwoscia. Ogladalam chyba wszystkie Twoje filmiki, ale własnei brakowalo mi w nich jak obchodzic sie z taka cera krok po kroku:)

      Usuń
  19. 3 płytę tylko przeglądnęłam i stwierdziłam, że pokatuję się jeszcze kilerem (dopiero przy trzecim podejściu zrobiłam "prawie" całość). Od dawna szukałam czegoś z kardio, co pozoli mi spalić tłuszczyk. Bardzo motywują mnie wpisy Ewy na FB, jest mega pozytywną i serdeczną osóbką. Jestem pod jej ogromnym wrażeniem. Megi, czy pierwsza płyta (której nie podiadam), też jest tak skoczna? Zastanawiam się nad nią, no bo skoro mam już kilera...Pozdrawiam Cię cieplutko ;)Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnego typowego kardio, żadnych skoków. To są same lżejsze ćwiczenia zasadnicze. Dla mnie dobry trening na co dzień pomiędzy tymi cięższymi. ;)

      Usuń
  20. Ja mam 2 poprzednie plytki, i kolezanka wlasnie wyslala mi ta najnowsza, takze jak sie zbiore w sobie to w koncu zaczne cwiczyc;)))

    OdpowiedzUsuń

weltkarte