środa, 8 sierpnia 2012

Dziewczyny pomóżcie wybrać :)

Potrzebuję dzisiaj Waszej pomocy. Wybieram się spontanicznie na małe wesele i znalazłam u mamy 3 sukienki i nie mogę się zdecydować.  :) A do jutra muszę, bo już jutro jadę do siebie.
Wszystkie 3 mają to coś dla mnie, każda jest jednak zupełnie inna. Ale wszystkie bardzo mi się podobają. :)) Mojej mamie również, więc też nie była mi dużą pomocą w podjęciu decyzji. ;) Zdjęcia niestety nie oddają do końca tego, jak to wygląda na żywo w naturalnym świetle i ruchu, ale mam nadzieję, że zdjęcia wystarczą. :)

Pierwsza to biało-czarna, bardziej dziewczęco-rockowa sukienka - zależnie od stylizacji. Jest praktyczna, bo już widzę ją też zimą do kozaków, bardziej codziennych stylizacji. Boki ma delikatnie dłuższe.




Druga to klasyczna sukienka w pięknym czerwonym odcieniu z idealnie leżącą baskinką na moich biodrach. Podkreśla pięknie kształty, ale jest 'grzeczna'. :)



Trzecia to bardzo elegancka sukienka, ma klasę. Góra jest z lejącego materiału, w przepięknym złotym odcieniu.



Jakie jest Wasze zdanie? Piszcie śmiało! :))
Z góry już dziękuję. :*
pa pa
megi

97 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. czerwona najlepsza,klasyk,ale przez swoj sexi kolor nie jest wcale grzeczna. No i ładnie opina Twoja piekna figure. Do tego beżowo-brązowe smołki :) , błyszczące rozpuszczone włosy z lekką falką, obcas i jest pięknie.

      Usuń
    2. 3 jest troche za mdła do Twojej karnacji mam takie wrażenie,pierwsza za dziewczęca, w tej czerwonej kojarzysz mi sie z penelope cruz :> i jest miazga.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. też obstawiam 3...jest elegancka i szykowna ale jednocześnie stonowana. Czerwona piękna ale nie można panny młodej przyćmiewać więc bym takowej nie wybrała, chociaż też Ci w niej pięknie :)

      Usuń
    2. Jak dla mnie wszystkie super,ale wybrałabym 3 ;)))

      Usuń
  3. nie wiem czemu ale 2 sukienka BARDZO ALE TO BARDZO kojarzy mi sie z pretty woman i julia roberts :D ja stawiam na 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym wybrała czerwoną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie czarno- biała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana w czerwonej z baskinką wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta ostatnia sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 moim zdaniem zbyt dziewczęca i nie pasuje mi jakoś do Ciebie ;)
    2 piękna, w cudnym kolorze idealna dla Ciebie..elegancka i kobieca..re-we-la-cja ;)
    3 z przodu wygląda ładnie, ale za to od tyłu ten lejący materiał wygląda jak worek i zniekształca Twoją piekną figurę...absolunie to dyskwalifikuje tą kieckę ;)

    ZDECYDOWANIE NR. 2

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 zdecydowanie wg mnie najładniejsza i w niej wyglądasz najlepiej:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej podobasz mi się w czerwonej :))

    OdpowiedzUsuń
  11. druga lub trzecia :) ale bardziej skłaniam sie ku drugiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.Ma za krótki dół przez co jak dla mnie wygląda jak sukienka na akademie szkolną:)
    2.Wyglądasz w niej elegancko,kobieco aczkolwiek ten fason ostatnio jest baaardzo modny i może dlatego zbyt oklepany.
    3.Elegancja,kobiecość i styl-jak dodasz do tego siebie w makijażu i fajnej fryzurce to męska część wesela "padnie" z zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 2, wyglądasz w niej pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie druga! Świetny krój i bardzo dobrze Ci w tym kolorze! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Druga na uroczystość, później bym zmieniła na tą trzecią :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Choć baskinka oklepana, jak mówią dziewczyny powyżej, to ta czerwień najbardziej mi się podoba. Pierwsza nie jest w moim guście, a trzecia, choć ładna, to jakoś tak trochę nudno (szczególnie tył). ;) Ale może te zdjęcia nie oddają jej uroku?

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie to 1 !!! Wszystkie sa swietne,ale ta ma w sobie to cos (pazur? ;)... Jest najbardziej oryginalna- dwie kolejne napewno czesciej mozna "spotkac" no i otwiera wiele roznych mozliwosci do stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  18. Megi - najładniej w czerwonej, ale weź pod uwagę, że baskinka teraz w modzie i jest ryzyko, że ktoś będzie miał taką samą. Dlatego 3 wydaje mi się jak najbardziej odpowiednia :) Daj znać jak wybierzesz!

    OdpowiedzUsuń
  19. 2 lub 3, jesli to bardziej eleganckie wesele to 2 a jesli bardziej na luzie to 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 2 - zarówno kolor, jak i baskinka są cudowne! I jest najbardziej kobieca. Pierwsza - taka dziewczęca też mi się bardzo podoba, ale wybrałabym ją na inną okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 1 jakoś tak niekorzystnie na Tobie leży - wydaje mi się, że jest za duża. 3 - pomimo tego, że elegancka to kojarzy mi się z wieczorną letnią imprezą na plaży. 2 - jest najlepsza, bo i kolor i krój bardzo służą Twojej urodzie i figurze. Niestety istnieje ryzyko, że jednokolorowych baskinek będzie na tym weselu więcej :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Wybieram 3:) Ta czerwień jest obłędna, i baskinka, super!

    OdpowiedzUsuń
  23. 2 lub 3, 1 jest wg mnie troszkę za krótka jak na wesele, a 2 i 3 mają coś w sobie obie bym wzięła, ciężko zdecydować która z nich najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bym wybrała nr 1. Jest taka nietuzinkowa ;]. Czerwona jest klasyczna, ale zbyt oczywista a ostatnia ładna i też w moim stylu, ale jakoś 1 wydaje mi się lepsza na wesele.

    OdpowiedzUsuń
  25. 2 :) Ale której byś nie wybrała to będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Najładniej Ci w czerwonej ,bosko wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  27. 2, ponieważ wyglądasz w niej najładniej., tak skromnie, a zarazem kobieco i elegancko ;) jeśli chcesz zmieniać kreacje., to 2 załóż do kościoła i na obiad a potem do tańca przebierz się w 3 ;) 1 bym odrzuciła...
    Dobierz do tego czarne szpilki lub takie w kolorze nude i wszystko bd grało idealnie..

    OdpowiedzUsuń
  28. Wg mnie zdecydowanie ta czerwona. W niej najbardziej elegncko i seksownie :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dwójkę! Dwójkę wybierz panie!;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czerwona! Gdyby coś poszło z nią nie tak, to trzecia :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Strasznie podoba mi się pierwsza, ale moim zdaniem najlepiej wyglądasz w czerwonej. Ma piękny kolor i oryginalny krój, jest idealnie dopasowana do Ciebie i będzie dobra na wesele :-)
    Jeżeli chodzi o tą pierwszą to naprawdę mi się podoba, ale mam jakieś takie wrażenie, że nie do końca by była odpowiednia na taką okazję. A trzecia ładna, ale nie powaliła mnie jakoś na kolana :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Najlepsza 2 - pasuje do Twojego typu urody i jest elegancka w sam raz na wesele. Weź ją koniecznie!

    w pierwszej podobasz mi się z tyłu, ale z przodu słabo wyglądają te paski.

    ostatnia jest ok, ale raczej na mniej oficjalne okazje niż wesele.

    OdpowiedzUsuń
  33. Czerwona zdecydowanie:) Jest śliczna i taka właśnie weselna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. moim zdaniem w drugiej wyglądasz najbardziej wyraziście, ale widzę, że też Tobie nie pomożemy - ile osób tyle opinii;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdecydowanie nr 2. Wyglądasz w niej ślicznie. Bardzo dobrze współgra z Twoją karnacją. Trzecia też jest fajna, choć raczej nie na wesele, i zlewa się trochę z kolorem Twojej skóry.
    NR 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdecydowanie czerwona <3 śliczna jest .

    OdpowiedzUsuń
  38. druga absolutnie wpisuje się w obecne trendy no i po prosty ty w niej świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  39. 3! Co do 2 to chyba kwadratowy dekolt nie jest dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja bym wzięła wszystkie!!
    A na wesele założyłabym 2!!!!
    ta kiecka ma wielka klasę i wyglądasz w niej jak milion dolarów :)))

    Sukienka nr. 1 jest po prostu rewelacyjna!! Bardzo oryginalna i niesamowicie mi się podoba!! i tez chętnie bym ją kupiła, ale w przy 2 blaknie :P

    Za to sukienka nr 3 moim zdaniem nie jest na wesele.. z tyłu wygląda to jak bluzka ze spódnicą.. z przodu ślicznie, ale dla mnie to stój raczej na poprawiny :))

    Ps. Po weselu daj znać w czym byłaś :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i daj znac gdzie ta Twoja mama ma butik?
      Chętnie bym zajrzała :))) Juz któryś raz coś od niej pokazujesz i wszystko bardzo mi się podoba :)
      Ps. Ma może sklep internetowy? bo cos czuje, że ten stacjonarny nie jest w wawie :)

      Usuń
    2. Nie ma sklepu internetowego. A sam butik jest w Bolesławcu na Dolnym Śląsku. :)

      Usuń
    3. UUUuu trochę daleko :( To chyba nie zajrzę :P
      Ale jakby kiedyś otwierała butik internetowy to daj nam znać :)

      Usuń
  41. Wybralabym 1!
    2 jest piekna, ale jest strasznie oczywista , taka bezpieczna dla mnie:) pozdrawiam , wybierzta, w ktorej sie dobrze czujesz i baw sie dobrze ciao!

    OdpowiedzUsuń
  42. W nr. 1 wyglądasz jak 1$$$ :)
    druga jest ładna ale moim zdaniem ten dekolt nie wygląda tak dobrze jak ten w 1 :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Moim zdaniem 2 (możesz ją podkreślić fajną biżuterią, bo butki już ładnie do niej pasują), chyba że naprawdę jej nie chcesz to pierwsza sukieneczka. Ale trzecia jakoś do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  44. Moim zdaniem 3 najlepiej.. A przy okazji mi również się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zdecydowanie pierwsza jest dość oryginalna. Druga też jest bardzo fajna, ale moim zdaniem ostatnio to zbyt oklepany fason.

    OdpowiedzUsuń
  46. Wg.mnie - biorąc pod uwagę porę roku i aktualne trendy- powinnaś wziąść trójkę! i to zdecydowanie.

    Dwójka też ciekawa , można by ją było mieć w szafie , może niekoniecznie na to wesele , ale szyta jak na Ciebie , więc aż szkoda by nie kupić "na kiedyś".

    Jedynkę bym odpuściła całkowicie, jakaś taka przekombinowana jest,
    ten przód taki uczniowski , jakbyś szła własnie odebrac swiadectwo na koniec roku.
    W dwójce i trójce wygladasz seksownie, natomiast w jedynce jak wyrośnieta uczennica.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Wiem, że już wybrałaś, ale co tam :P Czerwona byłaby chyba najlepsza gdyby nie miała tej falbany :P Ta co wybrałaś najfajniesza chyba hehe

    OdpowiedzUsuń

weltkarte