piątek, 24 sierpnia 2012

Botki

Jesień zawitała już również do sklepów. Byłam parę dni temu na chwilkę w Berlinie i skorzystałam z okazji, że byłam niedaleko sklepu Jumex, gdzie chętnie od czasu do czasu kupuję sobie jakieś buty.
Tym razem moją uwagę zwróciły jesienne botki. Marzyły mi się takie trochę kowbojki, ale nie przesadzone. Takie, które będą mi pasować prawie do wszystkiego i takie właśnie znalazłam. :)
Kosztowały 20€, były również i czarne i typowo brązowe. Ja jednak zdecydowałam się na te. Na kartonie co prawda jest napisane 'khaki', ale to koło khaki nawet nie leżało. ;)
To jest taki odcień nude, wpadający w delikatny brązowy, czyli naprawdę uniwersalny. :))

Łapiecie już jakieś nowości na jesień? Jakie trendy wpadły Wam już w oko?

Pozdrawiam ciepło w deszczowy dzień.
pa pa :*
megi

27 komentarzy:

  1. Ja jeszcze pozostaję w klimacie letnim, ale na jesień mam sporo ciuchów więc w sumie nic nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne buty - też takich szukam, już od roku bezskutecznie jak na razie, bo albo za drogie albo jakość kiepska albo niewygodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taki problem z zimową kurtką. Nie mam od lat porządnej i nawet mama nie może mi znaleźć fajnej. Może w tym roku w końcu. :)

      Usuń
  3. Te buty są świetne , ja również zachorowałam na posiadanie kowbojek i tak szukam i szukam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham jesień i nie mogę się już doczekać jej nadejścia:) Botki śliczne, niech Ci dobrze służą:)Mnie również czkają podobne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Póki co przeglądam szafę i sprawdzam co mi się przyda w tym roku, a z czym pora się pożegnać. Z nowości - choruję na porządne oficerki i czerwoną sukienkę z dzianiny :) idealną widziałam na stronie HM ale "u mnie" jeszcze jej nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne i obcas mają super - takie jak lubię :)
    od dawna takich szukam, ale jak na razie bezskutecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne buty, na pewno są mega wygodne :)
    Mi się spodobał ten burgundowy trend na jesień, w związku z czym czaję się na buty i kurtkę w takowym kolorze.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bordowe odcienie bardzo się podobają na jesień. :) Ale jeszcze nie wiem czy chcę mieć taki sweter czy spodnie. :))

      Usuń
  8. Piękne butki :)
    Ja się juz nie mogę doczekać kiedy będę nosiła botki/kozaczki ;) Czuję się w takich butach najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja juz od kilku ładnych tygodni wpadam do tk maxxa z nadzieja na kupno świetnych kozaczkow ale narazie pozostają w sferze marzeń bo nic nie mogę znaleść ;) może sie idą zanim w uk zrobi sie naprawdę bardzo zimno ;) pozdrawiam Cię megi z zawsze deszczowego Uk.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tez już poluje na wszelkie jesienne klimaty :) botki bardzo ładne :) Na pewno sprawdzą się w wielu stylizacjach!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Są świetne! Ja tej jesieni nie zamierzam kupować butów, mam zupełnie nie zniszczone z zeszłego sezonu :) Jedne z nich, są całkiem podobne do Twoich - co prawda w karmelowym kolorku, ale fason bardzo zbliżony!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne ! całkiem w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne:) też szukam czegos podobanego

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajne buty i takie tanie. ja też chcę. Moze jak będę w Berlinie, to zajrzę do tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  15. buuu, ja nie chce jesieni :(, ale buciorki fajne

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowanie mój typ!
    piękne!
    pozdrawiam,zapraszam!;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też takie chce!
    ale niestety nie słyszałam o tym sklepie żeby był gdzieś u nas w Polsce...

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne buciki:) Ja też się już powoli przygotowuję do jesieni tylko, że zaczynam od góry ;) Niedawno kupiłam sobie dwa płaszczyki i to (o dziwo!) nie z nowych kolekcji a jeszcze z wyprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla wszystkich fanek butów Megi, na allegro znalazłam chyba identyczne. Cena też atrakcyjna ;D http://allegro.pl/botki-na-obcasie-kowbojki-krotkie-687-khaki-38-i2586416395.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne. Wczoraj oglądałam tego typu w kilku sieciówkach, ale ceny straszne jak dla mnie. No ale skórzane podobno. Tylko, że jakoś za buty z sieciówek tyle nie dam:) Poszukam gdzie indziej...

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne buty;)czekam już na złotą jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, buty bardzo mi się podobają, ale od kilku lat kupuję buty tylko skórzane (nie liczę japonek i szmaciaków na lato). Takie buty ze sztucznego tworzywa niestety działają nieciekawie na stopy, ich zdrowie i zapach...
    Pozdrawiam
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty fantastyczne :) też szukam podobnych :)

    OdpowiedzUsuń

weltkarte