czwartek, 26 lipca 2012

Suchy szampon oraz puder Balea

Dzisiaj pragnę Wam przedstawić dwa produkty Balea, po które ostatnio sięgam.

Pierwszy z nich to suchy szampon w wersji 'normalnej'. Koszt to 2,25€.
(Jest jeszcze również wersja 'trend it up'; cała ta seria jest zrobiona na wzór 'got2be' Schwarzkopfa, tyle, że nie testowana na zwierzętach ;))
Skład szamponu jest powiedziałabym tradycyjny dla takich produktów. Alkohol jest w składzie, ale nie na samym początku.
Jeśli użyjemy tego szamponu z normalnej odległości oraz w rozsądnej ilości, to nie pozostawia białego pyłu. Rozczesanie jest wtedy również zbędne. Ja zwykle roztrzepuję włosy i gotowe. :)
Moja skóra głowy niestety już się przez loxon nie przetłuszcza, jednak właśnie po nim zostaje na włosach taki twardy nalot, który takie szampony są w stanie mi usunąć. Dlatego je czasem używam. ;)


Drugi produkt, to puder zwiększający objętość. Koszt tutaj to 1,95€.
Według mnie te pudry nadają się do takiego samego stosowania jak suche szampony, czyli do usuwania tłuszczu, z tymże nie mają alkoholu w składzie. One troszeczkę bardziej też nadają włosom strukturę, być może tutaj ze względu na fruktozę. Więc sprawdzają się idealnie, jeśli pragniemy włosy ułożyć w jakieś spięcie, a są np. świeżo myte i zbyt sypkie.

Puder ma bardzo praktyczne, tekturowe opakowanie. Choć uważam, że o wiele za duże, ponieważ tego pudru w środku jest niewiele, starczyłoby spokojnie o połowę mniejsze pudełeczko. Nie lubię czegoś takiego.
Otwór jest jednak solidnie wykonany, pasek pomarańczowy nie przesuwa się tak łatwo, więc nic nam się nawet w podróży nie powinno wysypać.

Sam puder jest biały. Jak go rozetrzemy, staje się przezroczysty.

Jeszcze definitywnie nie zdecydowałam, który produkt bardziej polubiłam. Choć tendencja idzie w kierunku suchego szamponu, ponieważ po nim włosy są w miarę gładkie. A loxon plus taki puder to troszkę inna bajka. Ale w dni bez loxonu, sprawdza się super. Więc każdy produkt ma swoje odmienne zastosowanie.

Używacie takich produktów, macie swoje ulubione?

pa pa :*
megi

18 komentarzy:

  1. Używałam jak do tej pory tylko zwykłego suchego szampony z issany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadowolona byłaś? Bo tak się nad nim ostatnio zastanawiam
      :)

      Usuń
  2. U mnie poszukiwania idealnego szamponu suchego trwają. Miałam ten z Issany, ale po jakimś czasie jego zapach zaczyna mnie drażnić, teraz testuję jeszcze inny, ale o firmie Balea słyszałam dużo dobrego :)

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie miałam suchego szamponu ale przymierzam się do kupna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. tego jeszcze tez nie mialam ale musze go wyprobowac:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że nie mam do nich dostępu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze do czynienia z suchymi szamponami ..Ale chyba się na jakiś skuszę .

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Baleą styczności jeszcze nie miałam. Ale wstyd:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatni swój suchy szampon miałam chyba dwa lata temu. Raczej nie korzystam z takich kosmetyków, bo moje włosy nie przetłuszczają się tak szybko :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Megi zauważyłam, że ostatnio zgęstniały Ci włosy - takie przynajmniej można odnieść wrażenie oglądając zdjęcia. Również cierpię na ŁA. Co stosujesz na tą przypadłość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy mi się nie zmieniły, Wciąż wypadają garściami. Stosuję dalej tylko minoksidil, czyli loxon.

      Usuń
    2. A czy widzisz po nim jakąś poprawę?

      Usuń
  10. Od pewnego czasu mam ochotę na ten szampon Baleai tylko do DM nigdy mi nie po drodze

    OdpowiedzUsuń
  11. Fundacja Viva! podała dziś na FB informację "Uwaga, Yves Rocher nie jest już marką cruelty free! Aż 39% udziałów przypadło Sanofi Aventis, koncernowi farmaceutycznemu, który dokonuje wiwisekcji."
    Pomyślałam, że chciałabyś wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o tym, dlatego są na czerwonej liście dla mnie. ;) Dziękuję.

      Usuń
  12. widzę, że również mieszkasz w Frankfurcie Oder wiec jak cię interesuje suchy szampon batiste to możesz go nabyć w realu.

    OdpowiedzUsuń

weltkarte