niedziela, 29 lipca 2012

Peeling z soli morskiej Balea

Kupiłam w tym miesiącu kolejny dla mnie nowy produkt firmy Balea. Jest to peeling do ciała antycellulitowy z solą morską, kosztował 2,95€. Kupiłam go ze względu na pojemniczek, który jest po prost świetny. Pomyślałam sobie, że się przyda, nawet jak peeling się nie sprawdzi. ;) Jest z plastiku, więc nie ma mowy o stłuczenie i jest zamykany jak słoiki z gumą, więc nic się nam również nie rozleje.
Peeling jednak tak mi się spodobał, że znalazł się w ulubieńcach tego miesiąca. :)


Obawiałam się, że sól będzie grubo zmielona i peeling będzie po prostu nieprzyjemny. Jednak myliłam się. Sól jest drobna i dzięki olejom cały zabieg to czysta przyjemność. Na początku musimy oczywiście ten olej, który wędruje za każdym razem do góry, wymieszać z solą.


W składzie są dobre oleje, które po zmyciu i wytarciu ręcznikiem wciąż pozostają w miłym stopniu na skórze. Dodano również kofeinę do składu, też duży plus. :)  Zapach nie powalił mnie na kolana, ale nie jest jakiś nieprzyjemny, więc jest dobrze. Peeling pachnie dość mocno i świeżo.




Jeśli macie dostęp do tego peelingu, to gorąco Wam polecam.
Potrafi być mocniejszy od kawowego, ale można go wręcz idealnie stopniować i wtedy peeling będzie delikatny.
Miłego niedzielnego wieczoru.
pa pa :*
megi

22 komentarze:

  1. Ciekawy..niestety nie mam dostępu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję się zachęcona. Dostęp będę mieć pewnie dopiero za rok, ale będę o nim pamiętała

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie rozglądam się za nowym peelingiem, więc w moim wypadku trafiłaś idealnie z tym postem. Nie omieszkam kupić przy najbliższej wizycie w dm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie niedawno go kupiłam i zaczęłam używać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolę peelingi cukrowe, ponieważ wydaje mi się, że solne wysuszają moją skórę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym mieć DM u siebie... :(
    Ale tak czy siak zapamiętam go sobie. Ostatnio ta firma gości bardzo często na blogach, więc chyba nie jest taka zła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetny skład, pomijając te wszechobecne barwniki i kompozycję zapachową. Jak dla mnie - rewelacja w tej cenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda? :) też tak uważam :) gdy patrzyłam na skład, oczekiwałam dużo więcej niepotrzebnych składników i na pewno nie olejku jojoba tak wysoko :)

      Usuń
  8. Niestety nie mam dostępu do Balea :( Chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wyglądu przypomina mi peeling z Sopot Spa Ziaja, którego obecnie używam. Mam nadzieję, że wkrótce i tego uda mi się spróbować!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wierzę w takie peelingi. Wgl nie wierzę w nic na cellulit :D tylko dieta i ćwiczenia, a ani jednego, ani drugiego nie ma w moim życiu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu przecież nie o to chodzi, to chyba oczywiste, tylko o moc peelingu. ;)

      Usuń
  11. próbowałam w sobotę kupić te bandaże z Balei, o których pisałaś :) Niestety ich nie było :( peeling miałam w rękach, ale w końcu go odłożyłam, bo używam teraz podobnego z Bielendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Produkty b=firmy Balea nie są dostępne w Polsce, tylko w niemieckich drogeriach DM.

      Usuń
  13. Od razu pomyślałam, że fajny słoiczek - taki gadżet, ale jeśli mówisz, że zawartość też bez zarzutu to tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śmiesznie wygląda :) Ja chyba pozostanie na razie wierna kawowemu peelingowi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam go! skora po nim jest niezywkle gładka! i napewno nie przesuszona....olejek zostaje na ciele ..hmm a co do słoiczka to jakie masz Megi dla niego zastosowanie?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. P.s. Uwielbiam tez peelingowac nim dłonie ,pozniej są takie miłę w dotyku ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. mam go i uwielbiam! robiłam recenzje tej serii u siebie na blogu, i rowniez goraco go polecam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Peelingi solne jakoś mnie nie kuszą. Zdecydowanie wolę cukrowe. U mnie lepiej się sprawdzają i doznania lepsze i przyjemność stosowania także:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Megi, czy mogłabyś napisać post, lub nakręcic filmik jakie produkty warto kupić odwiedzając drogerie DM? Jest tak duży wybór, że ciezko się zorientować w tych wszystkich produktach, tym bardziej że nie mamy ich na miejscu w Polsce. Bardzo proszę o taki filmik :)

    OdpowiedzUsuń

weltkarte