czwartek, 19 lipca 2012

Papierówki

Nareszczie doczekałam się moich ulubionych jabłek. :))


Byłam w Pl na zakupach i gdy zobaczyłam papierówki, od razu buzia mi się szeroko uśmiechneła i kupiłam zapas na kolejne dni. Choć znając siebie, to pewnie pojutrze już nic z niego nie zostanie. ;) Oczywiście już w samochodzie nie mogłam się powstrzymać i musiałam zjeść chociaż jedno. :) 
Uwielbiam ich kwaśny smak..pisząc ten wpis, ślinka mi ponownie się zbiera. :D
Gdy mam takie jabłka w domu, to przez jakiś czas mogą to być jedyne owoce, które mnie interesują.
Jabłka są idealnymi owocami na co dzień dla mnie. Zdrowe, pyszne (jeśli kwaśne i twarde;)), mają sporo wit. C, pektyny oraz niski indeks glikemiczny. Czego chcieć więcej? :))

Lubicie papierówki?
pa pa :*
megi

20 komentarzy:

  1. Mam na ogrodzie 2 ogromne drzewa papierówek. W pewnym momencie mam już dość..ale lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, w pewnym momencie wszystkim się przejadamy i potrzebujemy przerwę. Chyba wszyscy tak mamy. :)

      Usuń
    2. Kochana ja też mam pod domem drzewo papierówek:) i też uwielbiam! :)
      buźka

      Usuń
  2. Ja wolę słodkie, czerwone jabłka, a za zielonymi nigdy nie przepadałam. Co kto lubi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. papierowki uwielbiam, ich smak jest jedyny i kojarzy mi sie z dziecinstwem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U moich rodziców w ogrodzie przez ostatnich 70 lat rosła sobie papierówka, aż do tego lata kiedy ze starości, ogromu owoców, burzy i silnego wiatru złamała się w pół. I teraz muszę szukać w sklepach.... uwielbiam papierówki, ale mi zawsze wydawało się, że wcale takie twarde nie są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardziej wolę kosztele- twarde i słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie tak samo, megi, jak już jabłka - to tylko kwaśne i twarde :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie papierówki mają symboliczne znaczenie i je uwielbiam. Nie tylko jeść, jak spotkam taką jabłoń to moje serce bije szybciej a w oczach mam łzy. Moja świętej pamięci kochana Babcia hodowała te jabłka i one właśnie kojarzą mi się z tymi pięknymi wakacjami, z dobrymi czasami gdy babcia żyła, a ja jeszcze byłam małą dziewczynką - taka beztroska i chwile wypełnione szczęściem i radością ;) z chęcią pochrupię je w tym roku :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mega lubię papierówki! i przypominaja mi się wakacje u Babci, zawsze z kuzynami łaziliśmy za stodołę gdzie mieli sad i zbieraliśmy i zajadaliśmy się aż nas brzuchy bolały! ;) achhhhhh wspomnienia to coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  9. To piękne, że coś tak 'codziennego' jak papierówki, przywracają Wam takie wspaniałe wspomnienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię paierówki, ale nie mogę dużo jeść bo już po prau strasznie mnie bolą ząbki :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam:) to smak dzieciństwa,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja mama własnie przywiozła od dziadka 6 skrzynek papierówki ;D jeść nie przepadam ale soki i kompot uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

weltkarte