środa, 4 lipca 2012

OOTD - pattern

Dzisiaj mam dla Was strój dnia z moimi ostatnimi ulubionymi legginsami, które udało mi się kupić. Są w biało-czarne wzory, pochodzą z aktualnej kolekcji h&m. Cena to 14,95€. Pięknie wyglądają też z mocnym kolorowym akcentem u góry. Ja dzisiaj wybrałam jednak bardziej klasyczną wersję i w tym celu założyłam kremowy żakiet, jest również z h&m i na przecenie kosztował mnie 10€. :) Buty peep toe kupiłam chyba 2 lata temu w h&m, też za jakieś 15€ i bransoletki również są z tej sieciówki, kupiłam je chyba za 6€. A miętowa torebka pochodzi z Mohito, kosztowała 64,99zł. :)


Zapraszam na mówioną wersję :)
Miłego wieczoru! :)
pa pa :*
megi

26 komentarzy:

  1. Megi jak slicznie wygladasz:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetny styl. Strasznie mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. I jaka tania, aż nie mogłam uwierzyć. :)) Ale w ogóle to i bez przeceny też nie należała do tych drogich w h&m, bo kosztowała 20euro. :)

      Usuń
  4. Zakochałam się w torebce:) legginsy super!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jakiś rok temu kupiłam legginsy w duże kwiaty. jak dotąd ani razu nie odważyłam się ich ubrać...:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ta marynarka... za taką cenę to już wogóle...:D

    OdpowiedzUsuń
  7. torebeczka cuowna ;d


    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW ALE STYLOWO !!!REWELACYJNA FIGURA :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Azteckie wzory - uwielbiam. Ja kupiłam rozkloszowaną spódniczkę w podobne tylko kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale zte spodnie sa piekne!

    OdpowiedzUsuń
  11. O, mam taka torebkę, tylko żółtą :)) Przy okazji, zostałaś otagowana na moim blogu :) Mam nadzieję, że przyłączysz się do zabawy. pozdr

    OdpowiedzUsuń
  12. Legginsy są po prostu rewelacja! czadowe naprawdę!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wyglądasz :) butki bardzo mi się podobają :) ogólnie wyglądasz bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  14. ta torebka jest cudowna! uwielbiam miętowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. udalo sie w końcu zrobić piękne fale! wałki? pianka? zdradź sekret!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sekret to niestety, ale lokówka :)

      Usuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz, torebka jest super.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz ślicznie, klasyczne kolory a legginsy mają cudny wzór :)

    OdpowiedzUsuń

weltkarte