sobota, 7 lipca 2012

Let's get ready to rumble!!!!

Kto ogląda dzisiaj i cieszy się jak ja na walkę Klitschko? :))

źródło
Kiedyś box był dla mnie nie do zrozumienia. Bałam się nawet go oglądać i nie mogłam patrzeć jak sobie dają po twarzy, szczególnie jak pokazywali to w 'slow motion'.
Zasługą braci Klitschko jest to, że teraz lubię box, przynajmniej ich. ;) Lubię ich oglądać, nie tylko z wizualnych względów. ;)
Muszę przyznać, że do Wladimira mam słabość, przystojniak z niego! :)))
Oprócz tego, obaj bracia są po prostu świetni w tym co robią.
Dzisiejsza walka będzie nieco wyzwaniem. W końcu natrafił się ponownie przeciwnik (walczyli już w 2008r. i Klitschko wygrał z k.o.w 10 rundzie), który swoimi wymiarami i tym, że boksuje lewą ręką, będzie stał na wysokości oczu. 
Ale jestem dobrej myśli i cieszę się na długą, ekscytującą walkę dzisiejszej nocy . :)
Lubicie box czy nie bardzo?

pa pa :*
megi

11 komentarzy:

  1. Ja nie bardzo, strasznie współodczuwam kiedy komuś dzieje się krzywda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój mąż już zapowiedział, że dziś okupuje tv (wiec ja siła rzeczy też oglądam) :D Mnie w Kliczkach podoba się ich bardzo sportowe zachowanie. Zdecydowanie (i w przeciwieństwie do wielu innych bokserów) prezentują wysoki poziom nie tylko walki, ale i kultury osobistej. W końcu obaj panowie są dr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to mi się też bardzo w nich podoba. Nigdy nie pozwalają się sprowokować. Mają po prostu klasę! :)

      Usuń
  3. Ja też mam słabość do braci Klitchko. Nie dość, że przystojni to jeszcze inteligentni (Vitali ma doktorat) i z klasą :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie mąż zaraził i boksem i walkami KSW ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój chłopa już mnie namawia...:) ale chyba się skuszę na to KSW...czego się nie robi dla miłości;)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bedę oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię KSW i boks :) tylko czasem są bardzo późno (a czekam na walkę wieczoru) i zasypiam ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogladam wiekszosc walk, moj maz od wielu lat trenuje i etc. takze u mnie to codziennosc, Klitschko sa bardzo dla mnie in Ordnung :), bardzo lubie takich ludzi, a w sporcie to bardzo wazne. Poza tym naprawde super tym wszystkim zarzadzaja . Sposob walki- maja swoj, trudno to opisac, Klitschko to Klitschko:). Wczoraj jednak przerwalismy walke Klitschko na rzecz Grzeska Proksy, ktory pieknie odebral pas:) pozdrawiam polecam ci film Klitschko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój mężczyzna (trenujący sztuki walki) zaraził mnie tym i często razem oglądamy boks czy MMA.
    A bracia Klitschko to sama klasa, tak rzadko spotykana w tym sporcie.

    OdpowiedzUsuń

weltkarte