niedziela, 15 lipca 2012

Kombii, kombii, kombii

Wczoraj odwiedziłam Słubice i byłam na imprezie niemiecko-polskiej, która odbywa się co roku w lipcu. We Frankfurcie nad Odrą nazywa się ona "bunter Hering", czyli kolorowy śledź. A po polskiej stronie "swawolny kogucik". W Słubicach wystąpił zespół Kombii. Już kiedyś udało mi się na nich natrafić na Dolnym Śląsku. Bardzo ich lubię na żywo, są dowcipni, angażują non stop publiczność i wszyscy się z nimi dobrze bawią. Grali prawie 2 godziny. Tak dobrze się bawiłam, że dzisiaj prawie nie mam głosu od śpiewania i wszystko mnie od skakania boli. :))
Na szczęście pogoda nam dopisała choć trochę. Nie było niestety ciepło, ale przynajmniej wypadało się w ciągu dnia, a od koncertu było sucho.
Żałuję tylko, że nie nagrałam solówki perkusisty. Musicie wiedzieć, że ja szaleję za perkusją, uwielbiam jak mężczyźni dają na niej czadu. :) Tak się cieszyłam na tą solówkę, że zapomniałam włączyć nagrywania, haha. :)) A tak świetnie grał, że megi się rozpłyneła. :)

Dla chętnych zapraszam na mały wgląd wczorajszego koncertu.




Mam nadzieję, że dzisiaj uda mi się pójść na karuzelę po niemieckiej stronie. To jest ostatni dzień imprezy, a jeszcze nie byłam. Pogoda niestety nieciekawie wygląda, ale zobaczymy, może pozostanie sucho.
pa pa :*
megi

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oo i jak Ci się podobało? :)

      Usuń
    2. prawdę mówiąc nie pamiętam co było po drugim piwie :D
      ale coś tam podśpiewywałam, fajna zabawa tylko szkoda, że przed moimi oknami...

      Usuń
  2. Byłam na Kombii kilka lat temu-rewelacja! pozdr

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja żałuję, ze nie wiedziałam o tej imprezie, bo chętnie bym wpadła na koncert Kombii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kombi to nie moja bajka, ale perkusję uwielbiam :) Na koncertach zawsze staram się stanąć tak, żeby widzieć perkusistę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Megi zapraszam do mnie! coś o testowaniu na zwierzętach. Wiedziałaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. Gra i trąbi zespół Kombi :D koncerty na żywo przeważnie są super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez bylam kiedys na ich koncercie, bardzo fajnie sie bawilam, udaja im sie koncerty na zywo:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie poszłam, ale słyszałam ich przez okno w akademiku i byłam pewna, że ktoś włączył radio (dopiero parę minut później się dowiedziałam, że grają), bo brzmiało totalnie jak wersja studyjna :).

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie przepadam za Kombii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to łap, mam nadzieję, że Ci się spodoba. To jeden z moich ulubionych perkmenów http://www.youtube.com/watch?v=31c-FL0ZlZ0

    OdpowiedzUsuń
  11. oo, szkoda, że Cię znowu nie spotkałam, impreza była świetna :)

    OdpowiedzUsuń

weltkarte