piątek, 27 lipca 2012

Dzień nad Odrą

Gdy nareszcie po tak długim chłodnym okresie zrobiło się gorąco, wybrałam się na cały dzień nad Odrę. Jakże mogło być inaczej.. ;)
Pogoda dopisała baaaardzo, wykąpałam się, popływałam, miałam swoje 5minut w wodzie i trudno mi było z niej wyjść. :)) 
Łowienie ryb też było. Mój udział w tym był taki, że uwolniłam 2 ryby i wpuściłam z powrotem do wody. :D
Zapraszam na dużą dawkę zdjęć.

Urządziłam sobie małą oazę spokoju w puszczy, z pięknym widokiem na płynącą wodę. :)



A kuku, tu jestem. :)


Zimnaaa :)


Nie wiem jak oni to wykonali, ale to 'coś' wyglądało jak kilka pontonów przyczepionych do siebie na około, a w środku siedzieli sobie na leżakach jak na takiej wysepce.



Moje '5minut'. ;)


Już się znowu stęskniłam za wodą. Patrząc na prognozę pogody, ma się wrażenie, że lato dobiega już końca. :(
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
pa pa :*
megi

11 komentarzy:

  1. Jakie dobiegło końca?! Patrząc na Twoje zdjęcia mam wrażenie, że właśnie się zaczyna najlepszy sezon... nie mogę się doczekać swojego urlopu nad morzem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze zdjęcie jak Megi wychodzi z krzaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne jest to z nozkami:)))super fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w ogóle nie byłam nad wodą w te wakacje (o ile przechodzenie przez most nad Odrą nie zalicza się do bycia "nad wodą" ;)). Ale jeszcze morze przede mną, więc nie wszystko stracone ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam wypoczynek nad rzeka , wsrod prawdziwej , nienaruszonej przyrody :)pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne zdjecia - tez uwielbiam takie miejsca:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne zdjecia Megi,czym pstrykasz fotki?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie tym, czym nagrywam, czyli Panasoniciem hdc-sd80

      Usuń
  8. Ja ostatnio spedzilam wieczor we frankfurcie nad odra. ! Ale macie tam greka pysznego..( kolo kina) suflaki to marzenia...mniami:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak można się kąpać w tej brudnej rzece!!!
    ja tam ręki nie włożę, nie mówiąc o kąpieli.
    poza tym kąpiel w rzece jest troche niebezpieczna - przecież jest silny nurt...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

weltkarte