sobota, 21 lipca 2012

Coffee, coffee, coffee

Kocham dobrą kawę i taką sobie z czystej przyjemności dla siebie codziennie rano wykonuję. :) Piję kawę od chyba 17 roku życia, jeśli dobrze pamiętam. Z reguły tylko jedną rano, rzadko kiedy drugą w ciągu dnia. (kawa, jak potwierdzają nowoczesne badania, wcale nie odwadnia, co było jej wiecznie zarzucane)
Piję kawę średnio mocną, gorzką i zawsze ze spienionym mlekiem w dość dużej szklance.
Robię to w tym urządzeniu, które przywiozłam kiedyś z Danii dla mamy mając 12 lub 14 lat. :D
Kiedy kawa mi się zaparza, podgrzewam nieco mleko i wlewam do magicznego urządzenia. ;)
Po czym zamykam i pompuję. :D Nic nie tworzy takiej gęstej piany, jak właśnie to urządzenie.
Et voilà! :))
Jaką najchętniej pijecie kawę?

pa pa :*
megi

33 komentarze:

  1. Ja nie przepadam za kawą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kawę, ale jeszcze się nie dorobiłam ekspresu do kawy...piję najzwyklejszą rozpuszczalną...za to chętnie szlajam się po wszystkich możliwych kawiarniach i tam wypijam hektolitry kawy.;) A urządzenie fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czarna i mocna. do niedawna z miodem, od jakiegoś czasu gorzka. :-) ale kiedy piję kawę na mieście lubię zamówić jakąś wariację, na którą nie mogę sobie pozwolić w domu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo kawę lubię, ostatnio piłam taką prosto z Turcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej lubię dokładnie taką jak Ty :)
    A czasami lubię spróbować kaw smakowych (ale ziarnistych) - najprzyjemniejszą dla mnie jest ta, która pachnie niczym Creme Brulee :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie kawa to cellulit w płynie :) Dokładnie taką uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorące espresso na kostkach lodu! niesamowity smak lub frappe...latem praktycznie zawsze lubię kawy na zimno:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie lubię kawy. A jeśli jakąś piję, jest słabiutka, z ogromną ilością mleka i bardzo mocno posłodzona (ok. pięciu łyżeczek). Za to kocham herbatę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo :)

      Usuń
    2. to po co pijecie kawę, skoro wam nie smakuje? są przecież inne energetyki.

      Usuń
  9. ja lubie rano mala czarna z expresu bez cukru ale za to z czekoladka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja robię podobną przy użyciu blendera :) kawa z pianką jest super. od jakiegoś czasu nie piję jednak kawy z kofeiną tylko Inkę lub po prostu zwykłą bezkofeinową :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem totalnie uzależniona od kawy. Piję każdą oprócz rozpuszczalnej.
    Najlepsza jest oczywiście taka z Coffeeshopu, ale sypaną z ciepłym mlekiem też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie w szkole jest na korytarzu automat z nescafe i w roku szkolnym piłam kawę prawie codziennie. Teraz znacznie rzadziej, chyba trochę się odzwyczaiłam, ale jak przeczytałam ten wpis to od razu poszłam zrobić takiej mi narobiłaś ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kawkę i właśnie sobie przypomniałam, że przez dzisiejsze trzy posty zapomniałam sobie jej zrobić popoludniu ;| :D ale może jakoś tu jeszcze wytrzymam i nie padne zanim odwiedze Wasze blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak to mówią no cofee-no workee ;D Uwielbiam kawę! Z mlekiem, czarną z syropami smakowymi. Kawę do picia, w cieście, do peelingu.. I love coffe!!

    OdpowiedzUsuń
  15. właśnie taką najchętniej bym piła tylko nie mam jak spienić mleka ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Z ekspresu z mlekiem :) piję raz - dwa razy w tygodniu :P Twoja wygląda przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej lubię czarną bez cukru. Latte jest zaraz na drugim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie lubię kawy - dziwna jestem :D ale to może dlatego, że nie piłam dobrej kawy :)próbowałam jedynie takie jakie się 'pija najczęściej w domach' - rozpuszczalna etc i dalej nie lubię :D ale na mrożoną z bitą śmietaną albo z dużą ilościa mleka myślę, że skusiłabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja piję kawę jakoś tak od początku gimnazjum i nie wyobrażam sobie bez niej życia :) Ostatnio z latte przerzuciłam się na cappuccino- jest mniej mleczne :)Słodzę cukrem trzcinowym, biały wedlug mnie zabija cały aromat kawy.
    Aż mnie naszła nocna ochota na kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam kawę!!!... odkąd pracuję w kawiarni odkryłam ją na nowo i przyrządzam w domu jeszcze lepszą... :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham kawę w każdej postaci :))) Taką też robię ale nie mam takiego fajnego cacka oj chyba czas zakupić :)))
    Cmok wracam już :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja kawy potrafie wypic nawet 4 kubki dziennie ale zdecydowanie preferuje Cappucino z mlekiem sojowym :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam kawę, ale taką z prawdziwego zdarzenia ;) czyli rozpuszczalna nie wchodzi w grę :) a takie urządzenie do "wkurzania" mleka też posiadam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie piję kawy w ogóle, ale ostatnio jakoś zaczynam mieć coraz częściej ochotę na kubek :) ale boję się, że będzie mi zabarwiać zęby :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie piję codziennie kawy. Ale jak jestem gdzieś poza domem, np. na zakupach to chętnie wypijam latte, zazwyczaj na sam koniec w kawiarni :)

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie kawa dokładnie taka sama jak u Ciebie, niezbyt mocna,gorzka, z dużą ilością mleka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja za to w miejsce kawy mam herbatę. Uwielbiam herbatę w niemal każdej postaci - białą, czerwoną, czarną. Jak tylko mogę to kupuję na wagę i parzę. Ostatnio ciągle piję Earl Grey z dodatkiem imbiru i plasterka cytryny :) mmm polecam!

    OdpowiedzUsuń
  28. halo Megi,
    tu Natalia Bet, chciałabym się z Tobą skontaktować w sprawie pewnego ekologicznego projektu, proszę odezwij się do mnie: nataliabet@o2.pl Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Pije kawe, uwielbiam kawe i robie ja tez sama :) tzn.-automat :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Powiedz mi proszę jakie mleko ubijasz (ile procent tłuszczu, pełnotłuste)?

    OdpowiedzUsuń
  31. tez pije kawe litrami. Kiedys miala taka maszynke do ubijania mleka, teraz kupilam sobie coffee machine ktora robi i capuccino i cafee latte ect. Kocham kawe :)

    OdpowiedzUsuń

weltkarte