wtorek, 12 czerwca 2012

Urban Decay ekspanduje do Chin

No nie! Urban Decay była przez długi czas firmą cruelty-free a teraz takie coś..
Najbardziej przykre jest chyba ich "wytłumaczenie"..
W moich oczach firma straciła już na dobre. Miałam w planach kolejny zakup ich bazy pod cienie, która dla mnie była najlepsza. Ale dobrze, że natknełam się najpierw na to. Znajdę coś innego. :)

Przeczytajcie i oceńcie sami:
http://www.pseudoerbse.de/blancetnoir/?p=5408

http://www.crueltyfreekit.com/2012/06/urban-decay-no-longer-cruelty-free-allows-its-products-to-be-tested-on-animals-to-sell-in-china/


Pozdrawiam Was cieplutko!
(jajko zniosę do wieczora, już nie mogę się doczekać, ale boję się :))

pa pa :*
megi

19 komentarzy:

  1. nie mam pojecia czy artdeco testuje na zwierzetach, mam ich baze od 1,5 roku i wtedy sie nawet tym nie interesowałam.. w kazdym badz razie ich baze uwielbiam

    nie wiem jak sprawa cruelity-free ma sie do Daxa ale wiem ze ich baza tez jest bardzo wychwalana :) aczkolwiek tam w niemczech masz na pewno jeszcze wiekszy wybor

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Artdeco jest u mnie na czerwonej liście.
      Daxa próbowałam w lutym chyba i ją bardzo lubiłam, niestety teraz już wyschła i jest do niczego.

      Usuń
  2. no to mnie zaskoczyłaś! masakra ;//

    dagakusnierz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już znoszę jajko bo siedzę w pracy a mam bilety na mecz! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super!Mam nadzieję, że na na stadionie i ulicach będzie spokojnie.

      Usuń
    2. też mam taką nadzieję :) póki co słysze tylko doping kibiców (efekt posiadania miejsca pracy naprzeciwko strefy kibica ;D szkoda że nie mamy jeszcze okna na telebim :D)

      Usuń
  4. a co do testowania - eh, szkoda słów po prostu, żeby tylko zarobić. smutne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też ciężko siedzę. Mam nadzieję, że będzie jednak dobrze i jednak nie będzie upokorzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polacy dadzą radę, na pewno :))! Będę kibicować ostro!!

    Też się rozczarowałam tą sprawą z Urban Decay, uwielbiam Naked i w dalszej przyszłości zastanawiałam się nad Naked 2, ale w tym wypadku chyba a raczej na pewno jej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poooolska Białoooo Czeeeeerwoni!!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, dzisiaj mecz Niemców :) Będę za nimi, ale równocześnie szkoda mi Holendrów, nie chcę żeby odpadli... Może by tak remis...? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nałapało się klientów i chce się teraz pójść po kosztach, ach ta pazerność...

    Trzymam kciuki za Niemców, bo z tego co się orientuję jest tam dwóch "naszych" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sprawa staje się głośna. Ciekawa jestem czy takie zdecydowane działania jak Twoje zasugerują coś władzom firmy. Ogólny spadek zakupów produktów firmy mógłby zadziałać.
    To tak jak z murem na warszawskich wyścigach - od zawsze było tam różne graffiti. Kiedy jedna z firm - adidas -postanowił zamalować jego znaczną część, żeby umieścić tam swoją reklamę - ludzie podnieśli sprzeciw i zagrozili, że nie będą kupować produktów adidasa. Efekt? Reklama zniknęła w ciągu tygodnia, a dziś znowu możemy podziwiać graffiti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem jest niestety taki, że w Europie czy USA może stracą jakąś część klientów, choć wątpie, że będzie to znacząca liczba, tym bardziej, że w Chinach dostaną o wiele więcej. :/

      Usuń
    2. też prawda, ale mam nadzieję, że jednak takie małe oddolne inicjatywy mają szansę zwrócić uwagę na problem

      Usuń
  11. Masz najnowszą listę kosmetyków, które nie są testowane na zwierzętach?
    Zawsze mam dylemat będąc w drogerii, a informacje które można znaleźć w internecie są często sprzeczne.
    Chodzi mi głównie o kosmetyki firm:chanel, essence, kobo, bioderma, clinique, dior, rimmel i bourjois.
    Będę wdzięczna za info.
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Twojej listy chyba tylko Essence i Kobo są ok, reszta nie.
      Ja mam prawię taką samą listę, jak taka niemiecka blogerka na tej stronie:
      http://www.pseudoerbse.de/blancetnoir/?page_id=725
      A resztę sprawdzam na różnych zagranicznych stronach, linki podałam pod moim filmikiem.

      Usuń
    2. Bourjois nie testuje. :)

      Usuń

weltkarte