poniedziałek, 25 czerwca 2012

Mniam, mniam, mniam

Czyli dlaczego megi lubi mieszkać blisko Polski. :)

Uwielbiam młode ziemniaczki, młody czosnek, świeże zioła..
Do tego moje ulubione zsiadłe mleko i jestem cała szczęśliwa. :)
Z bobu można zrobić między innymi przepyszne i zdrowe pasty na chlebek.
Nie może zabraknąć również owoców. Nie ma to jak polskie truskawki, różne rodzaje czereśni,porzeczki oraz moje ulubione wiśnie, które właśnie pisząc sobie podjadam. :)) Ceny są przy granicy oczywiście wyższe niż np. u mnie na Dolnym Śląsku, ale najważniejsze, że mogę korzystać z polskich pyszności. (Polskim truskawkom żadne nie dorównują ) ;)
Jedna z moich ulubionych słodyczy w Polsce trafiła również do koszyka. :)
Oraz herbaty, które lubię kupować w PL.

Jakie polskie produkty lubicie najbardziej?

Pozdrawiam ciepło.
pa pa :*
megi

34 komentarze:

  1. Mniam poza zsiadłym mlekiem nie lubię odrzuca mnie :(((

    Wczoraj nazbierałam na łące skrzyp polny :))) Masz jakiś pomysł na niego ??
    Myślałam żeby ususzyć i napary robić do picia ?? Jak myślisz ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ja zsiadłe mleko mogę pić litrami, kefiru i maślanki za to tak sobie. pamiętam jak kiedyś była śmietana w butelkach ze sreberkiem. wystarczyło łyżkę dać do mleka i na drugi dzień było pyszne zsiadłe mleko..to były czasy. :) tak, możesz ususzyć i robić herbatki, płukanki do włosów..

      Usuń
    2. pamiętam śmietane kochana :))) mniam ale zsiadłe neeeee :)))
      a szczawiową lubisz ??? wczoraj się najadłam polnego szczawiu jak szalona :)))

      Usuń
  2. o jezusiuu.... Mięta z gruszką!! ostatnio moja Ulubione herbata !! :)))
    uwielbiam czereśnie młode ziemniaczki z koperkiem mizeria i jajkiem ♥ ;) no i makaron z Truskawkami!! ♥♥♥ ohh ahhh aż się zrobiłam głodna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tu widzę jeszcze lepszy przysmak Melisa z gruszką.. muszę ją poszukać :)

      Usuń
    2. Ja lubię mięta-jabłko, a melisa-gruszka :)

      Usuń
  3. Wszystko co Polskie jest dobre

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kupować sezonowe owoce! I te wspaniałe truskawki... mmmmmmm :-) Czy to na kompot, czy do ciasta, albo nawet koktajl truskawkowy - ubóstwiam! :-) A młode warzywka to cudo! Nie zdzierżę jedynie bobu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czosnek i bób mmmmmmm uwielbiam :) Aż zgłodniałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bób jest pyszny :-) A może napiszesz jakiś post z przepisami na pasty z bobu?
    A vitax melisa i gruszka to moja ulubiona herbatka "przed snem" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubie bób ;)
    W ogóle to lubie wszystkie warzywka z mojego ogródka za domem, bo te kupne, szczególnie z supermarketów mają dziwny smak. Truskawki też mam, niestety, moje krzaczki już są łyse :( Nie mogę się doczekać kiedy będą maliny, bo je uwielbiam, no i wionogron

    OdpowiedzUsuń
  8. Bób <3 Kocham, mimo że rzadko mam okazję jeść ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam! chyba wszystko co pokazałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajadam polskie truskawki:) Kupiłam też bób. Pycha!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kooocham kokosową Princessę. A z polskich produktów - polskie dania regionalne ;). Choć masz rację z truskawkami, są pyszne, ale w zimie nie pogardzę szklarniowymi. Pamiętam, że kiedyś uważałam, że nie mogę mieszkać za granicą, bo tam nie miałabym... Kropli Beskidu :D.

    Popatrzyłam na Twoje zdjęcie truskawek i nagle mi nimi zapachniało... zdziwiłam się, dopóki sobie nie przypomniałam, że też dziś kupiłam ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zsiadłe mleko ale robione samemu z mleka od cioci ze wsi. Pychota! Pamiętam ten smak z dzieciństwa i do dziś jest ze mną. Z polskich - owoce, warzywa z targu i jajka od cioci ze wsi:)
    Oczywiście polski prawdziwy chleb. Na całym świecie takiego nie ma!
    Bobu nie trawię i prinsessy też:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Polskie truskawki prosto z działki na koktajl truskawkowy ;)
    Ogólnie u babci wszystko wpieprzam prosto z krzaka :D - czy to wiśnie, czereśnie, winogrono, porzeczki, agres, maliny, groszek, szczaw, żurawina itp itd :D
    .. albo kiedy wracam z mleczarni z kanką jeszcze ciepłego mleka prosto od krówki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak byłam mała doiłam krowę i prosto z garnuszka piłam mleko. a jak byłam starsza, to tak piłam kozie jeszcze ciepło mleko. dla niektórych to obrzydliwe, dla mnie pyszne. hehe :)

      Usuń
  14. Bób uwielbiam ! I maliny :) I wtedy już wiadomo że jest lato :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już są maliny. Ostatnim razem kupowałam, jak jeszcze nie było wiśni. :)

      Usuń
  15. O, moje ukochane czereśnie i herbatka z pokrzywy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. A jakie robisz pasty do chleba z bobu? Ja robie z soczewicy i z fasoli ale chetnie bym sprobowala rowniez z bobu.
    A najbardziej z polskich produktow lubie oczywiscie ptasie mleczko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Meegi wiedziałam że masz taką zdrową dietę. Takiej ładnej cery nie można mieć od samych kosmetyków :D.

    OdpowiedzUsuń
  18. ... oooo tak! Brakuje tutaj takich dobrodziejstw w DE... marzę o truskawkach w koszyczku (kobiałce) ;), pietruszce z ogródka i czereśniach... :D

    OdpowiedzUsuń
  19. wczoraj z radoscia zjadłam miske bobu! mniam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Princessa Kokosowa mmmm. Od niedawna mieszkam w Niemczech ale już daje się we znaki brak niektórych produktów, cale szczęście ze są sklepy z polskimi stoiskami.

    OdpowiedzUsuń
  21. Twaróg - to jest to, o co proszę zawsze kogoś kto wybiera się z Polski do mnie :) nie jadłam bobu w tym sezonie, nawet o nim zapomniałam, a szczerze mówiąc to nie widziałam w sklepie - zobaczę i jak będzie to kupię bo narobiłaś mi ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaintrygowała mnie jedna rzecz. Nestle to koncern testujący na zwierzętach....

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zdecydowanie uwielbiam czereśnie, szczególnie takie prosto z drzewa, bo kupowane nie smakują tak samo ;) Truskawki i wiśnie też są ok, jednak czereśni nic nie przebije :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Najlepsze są oczywiście truskawy i herbata miętowa ze świeżo zerwanych w ogrodzie listków :-) Młode ziemniaczki też są niczego sobie! Buziaki i słonecznego lata :*

    OdpowiedzUsuń
  25. ale ci dobrze, ze masz blisko do granicy. te truskawki, malinki, mloda kapustka, ziemniaczki...mmhhm...rozmarzylam sie.

    OdpowiedzUsuń
  26. mamy przepyszne jedzenie, ja codzien tesknie za polskim chlebem...pieczywo mamy boskie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ja z kolei wolę niemiecki pełnoziarnisty :)

      Usuń

weltkarte