niedziela, 24 czerwca 2012

Meeeeegi w raju

Ja chyba mam jakiś czujnik w organizmie, który jest zaprogramowany na owce. :)
Poszłam znowu nad Odrę, nagle stanęłam i mówię: pachnie owcami! :D
Parę metrów dalej zobaczyłam pierwszą kupkę. :) Przeszłam jeszcze kawałek i tam moje ukochane zwierzątka się pasły. :))
Uwaga będzie sporo zdjęć, owce to moja wielka miłość. :))





Czyż nie piękne są owce z czarnym umaszczeniem? :)


Towarzyszyło im mnóstwo ptaków, które korzystały z tego, że owce przydeptały podłoże i ptaszki mogły sobie podziubać. :)

Dopóki nie zobaczyłam tego tutaj nad Odrą, myślałam, że owce boją się wody i nie podejdą tak blisko. A tu się okazuje, że to prawdziwe akrobatki. Za pyszną trawą pójdą wszędzie. :) Ciekawe czy potrafią pływać w razie jakby wpadły?

Owce mają ogromny teren do koszenia nad Odrą. Owczarz ogradza je płotem, który sięga poniżej bioder. Jest elektrycznie naładowany, więc przechodząc trzeba uważać. ;) Co parę dni zagania owce dalej i tak zostaje w naturalny sposób koszona cała przestrzeń wzdłuż Odry.

Nagle z jednej minuty na drugą się rozpadało.

Zanim zdążyłam uciec pod te drzewa byłam cała mokra. :)


video

To był wspaniały dzień dla mnie. Już od dawna wyczekiwałam owieczek i w końcu się doczekałam. Gdyby nie były takie płochliwe, to najchętniej bym tam wśród nich siedziała. :D Na pewno pójdę je jeszcze raz odwiedzić zanim przeniosą się dalej. :)
Lubicie też owce czy nie bardzo? Wiem, że dla niektórych śmierdzą. ;) Dla mnie to cudowny zapach i z wielką chęcią poznałabym jakiegoś pastucha, któremu mogłabym pomagać. :D

Pozdrawiam ciepło.
pa pa :*
megi

28 komentarzy:

  1. Pięknie... a te krople na liściu...cudownie

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie... Polacy nawet nie wiedzą, jaką piękną Polskę mają, a szkoda;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat było po niemieckiej stronie, ale to prawda-Polska jest piękna. :)

      Usuń
  3. Byłaby z Ciebie piękna pastereczka ;)
    Owce są słodkie w swojej łagodności, też zawsze się zachwycam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie umiem ani sobie ani komuś tego wytłumaczyć. :D To była daaawno temu miłość od pierwszego spojrzenia (i powąchania haha). :))

      Usuń
    2. Niesamowite :))))
      jesteś pełna niespodzianek :)))

      Usuń
    3. hehe tak samo jak i Ty :*

      Usuń
  5. wszystkie zwierzeta sa dla mniepiekne i zachwycam sie kazdym z osobna...! a kiedy widze , je wolne w naturze, to ciesze sie bardziej chyba niz one:) ps piekna sukienka pozdrawiam zycze ponownego spotkania z owieczkami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) To moja 'sukienka nad Odrę' na strój kąpielowy. :)

      Usuń
  6. za duzo zdjec owiec, za malo zdjec Megi- cudnie wygladasz w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię owce :) Są takie zabawne i pocieszne :D No ale w naturze bardzo rzadko miałam okazję je obserwować :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Owce są super! Ja bym chciała pogłaskać taką małą owieczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam owce... :D

    Marzy mi się mieć kiedyś domek domek i kilka owieczek... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. owieczki są cudowne;D mieszkam w górach więc mam ich pod dostatkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. YYY dziwne to Twoje zamiłowanie. Rozumiem owieczki słodkie, ale ZAPACH? :P

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany, ale swojsko :D Aż zapragnęłam wyjechać na wieś. Małe owieczki są taaakie kochane! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. O to ja mam podobnie, ale z zamiłowaniem do sarenek :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Megi, co tam owieczki... Ty jesteś tak piękna, że nie mogę oderwać wzroku od pierwszego zdjęcia! Uwielbiam Twoją urodę i zazdroszczę oliwkowej karnacji <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję kochana! Robię się czerwona :):*

      Usuń
  15. Megi w krainie Owiec:)..nie zdawalam sobie sprawy ,ze tak pieknie jest po drugiej stronie Odry :)
    0:36 ta owieczka mnie połozyła na łopatki :) zawstydziła się chyba hihihi...

    OdpowiedzUsuń
  16. Moj synek nie chce odejsc od pc tak podoba mu sie video ;) rowniez jest milosniekiem "beee" jak to nazywa owieczki ;)

    OdpowiedzUsuń

weltkarte