niedziela, 10 czerwca 2012

EURO 2012 - nareszcie! :)

Ten weekend minął mi oczywiście piłkarsko. :)) 
W piątek poszliśmy sporą grupą do Polski. Tam mecz oglądaliśmy na dużym ekranie. Umieraliśmy z nerwów i emocji. Atmosfera była super! :) (szkoda tylko, że tyle dobrych szans w pierwszej połowie nie doprowadziło do skutku - obstawiałam, że Polska strzeli 2-3 gole)

W sobotę zrobiliśmy również większą grupą grilla i oglądaliśmy mecze na świeżym powietrzu przy pysznym jedzeniu. Najpierw mecz Holandii, który poszedł po naszej myśli :P. Potem oczywiście mecz Niemców. :) Szkoda, że Klusek nie był w dobrej formie, bo życzyłam mu, żeby w swoje urodziny strzelił gola. :) Ale za to Gomez strzelił gola w kluskowym stylu. ;)


Ja od kiedy pamiętam kibicuje zarówno biało-czerwonym jak i niemieckiej drużynie.
Wczoraj już mi się przyśpiewki mieszały i śpiewałam "Deutschland-biało czerwoni.." hehe
Wystrój samochodu już też został zaktualizowany. :) Dokupiłam sobie niemiecką flagę i zaczepiłam. Ale jak znajomy to ujął: polska oczywiście po stronie lewej od serca, czyli po prostu po mojej stronie, stronie kierowcy :))
Widziałam już kilka takich samochodów koło siebie, zarówno na niemieckich jak i polskich rejestracjach. Podoba mi się to! :D Tutaj również dużo Niemców kibicuje polskiej drużynie jak grają. :))

A Wy jak spędziliście weekend? Jak Wam podobał się mecz polskiej drużyny?
Ja już się boję co to będzie na meczu z Rosją..

Pozdrawiam ciepło.
pa pa :*
megi

16 komentarzy:

  1. Ja również kibicuję Polakom i Niemcom. Niestety u nas nie było niemieckich flag, szukałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu po polskiej stronie nawet w Bricomarche były. Ale to pewnie dlatego, że to przy granicy. :)

      Usuń
  2. Witam,
    Czytam Cię od jakiegoś czasu i postanowiłam się odezwać.
    Mi się mecz podobał, był pełen dramaturgii i mimo że obstawiałam 3:1 dla naszych to i tak dobrze, że był ten remis:)

    I jako że zaczęłam przygodę w blogowym świecie to zapraszam do mnie:
    http://thekasiasworld.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 zdjęcie-czyto nie jest czasem słubicki most? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę,że nie tylko ja z flagą byłam;d

    nowe ootd u mnie;d

    OdpowiedzUsuń
  5. que viiivaaa Espańaaa !!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy Ty mieszkasz we Frankfurcie nad Odrą :)?

    OdpowiedzUsuń
  7. mi sie jak nigdy udzielił klimat euro, mimo, że piłka zupełnie mnie nie interesuje mecz Polska- Grecja oglądałam z wypiekami na twarzy:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wczoraj też kibicowałam Niemcom, ale głównie dlatego, że nie lubię Portugalczyków... Poza tym, bardzo lubię Hummelsa :P Co do meczu z Rosją, to raczej czarno to widzę w naszym wykonaniu, no ale zobaczymy... Może będziemy mieli szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdyby Polska grała z Niemcami to komu byś kibicowała? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno sercem Polsce. Życzyłabym im takiego sukcesu. Ale wiadomo, do tego długa droga, a Niemcy grają świetną piłkę. Dla mnie w piłce liczy się dobry mecz, super atmosfera, napięcie, a kto wygra, to już drugorzędna sprawa. Ale jak się jest za dwoma zespołami, to mam większe szanse, że któryś przejdzie dalej. :D

      Usuń
  10. Ogólnie nie jestem fanką piłki nożnej, ale na Euro mecze oglądam z entuzjazmem, bo atmosfera się udziela i bardzo dobrze. Nigdy za wiele pozytywnych emocji. Boję się meczu z Rosjanami ....

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na jutrzejszy mecz i powiem Ci , ze obawiam sie , nie ma wiekszego wstydu niz gdybysmy przegrali z ruskimi...mam nadzieje, ze sa przygotowani , bo przegrac mozna ze wszystkimi, ale nie z nimi:) mam tez nadzieje, ze bedzie spokoj na ulicach i ten mecz nie popsuje atmosfery EURO2012. pozdrawiam baw sie dobrze!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie oczekuję, że tego spokoju nie będzie. Ja mecz oglądam zarówno z Polakami jak i paroma Rosjanami..będzie ciekawie. ;) Jakaś iskierka nadzieji jest, ale raczej oczekuję, że przegramy. No ale nigdy nie wiadomo. Ważne, abyśmy chociaż z nimi wyszli z grupy. ;)

      Usuń
  12. Oj tak czekam na jutrzejszy mecz i tą atmosferę, uwielbiam to:)
    Mimo że w głowie szanse na wygrane nie są zbyt wysokie tak w sercu wciąż wierzę że może jednak wygrają i wyjdziemy z tej grupy, no nic nie pozostaje innego jak czekać do jutra:)

    OdpowiedzUsuń

weltkarte