niedziela, 10 czerwca 2012

Dermaroller

Wczoraj wstawiłam na moim kanale filmik o rolkach igłowych w ramach walki z cellulitem. 
Nie zdążyłam przed wyjściem z domu dołączyć zdjęcie do filmiku, więc zrobię to teraz tu. :)
Tak mniej więcej wygląda za każdym razem moja skóra bezpośrednio po rolowaniu.
Zwykle po tej rolce 0,5mm. Po tej drugiej droższej, nie mam tylu kropek na skórze. Stąd też między innymi moje wrażenie, że przy tej rolce 1mm, skóra prawie nie jest 'igłowana'.
To lekkie podrażnienie znika na drugi dzień.
Zapomniałam powiedzieć jeszcze o jednej ważnej sprawie. A mianowicie, że dobrze jest robić taki zabieg w taką porę dnia, w której nie musimy nosić spodni. Lepiej też na drugi dzień ich unikać. Bardzo obcierają skórę i ją dodatkowo podrażniają, co jest po prostu bardzo nieprzyjemne.

Miłego tygodnia!
pa pa :*
megi

13 komentarzy:

  1. Mam, pytanie nie dotyczące tematu ;)
    Czy po ombre miałaś zniszczone końcówki ?

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglada jak male narzadko do tortur;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapomnialam wczoraj zobaczyc filmiku kiedy doszedl mi mail z subskrypcja, juz nadrabiam :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam pytanie z innej beczki ;)
    Wiem, że jesteś fanką ekologicznych produktów. Może mogłabyś mi powiedzieć jakich składników nie powinnam spotkać w eko-kosmetykach? Bo np. mam krem do twarzy z Bielendy, 100% eko (tak jest napisane), a w swoim składzie ma parabeny. Tak więc czy "eko" oznacza tyle że składniki są z ekologicznych upraw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz sprawdzać składy. ;) Eko w tym przypadku oznacza tylko, że składniki roślinne są z ekologicznych upraw, a ich może być w samym składzie zaledwie parę procent.

      Usuń
  6. Mam zamiar kupic taki Dermaroller czy uzywalas go moze na twarz? I chcialam sie zapytac jaka to firma, poniewaz z tego co widzialam np. na Amazonie jest tego mnostwo i nie wiem na jaki sie zdecydowac, dotyczy to rowniez dlugosci igielek z tego co mowilas to polecasz o,5 tak ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam na twarzy, ale niczego nie zauważyłam, tzn. żadnej zmiany, poprawy.. Ten 0,5mm to dns roller, a ten 1mm to mrs roller. Taki 0,5mm do twarzy na pewno starczy, jednak ostrzegam, że boli. ;)

      Usuń
  7. Megi, pytanie nie do tematu ale muszę :) skąd masz sukienke ? zwyczajnie padłam z zachwytu jak cudnie wyglądasz :)
    dzieki za odp. i pozdrawiam :)
    p&p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję bardzo. :) Sukienkę dostałam w butiku mamy jakiś rok temu. :)

      Usuń
  8. O kurczę, jestem przekonana - chcę to mieć.
    Podoba mi się, że poruszasz wszystkie możliwe aspekty, w gruncie rzeczy nie jesteś ukierunkowana tylko na TAK albo tylko na NIE, dzięki czemu mogę wyrobić sobie lepiej zdanie na ten temat.

    Czy podałaś gdzieś cenę?
    Chętnie bym się dowiedziała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W filmiku wspominasz o zamiarze kupienia derma rollera takiej tak ten pierwszy pomarańczowy tylko że z igłami 1mm. Kupiłaś? Jak wrażenia? Ostatecznie, który najbardziej polecasz? Kusi mnie żeby kupić, ale sama już nie wiem. Bardzo zaskoczyło mnie, że po kilkunastu użyciach igły się tępią i roller nie nadaje się do użytku.

    OdpowiedzUsuń

weltkarte