czwartek, 14 czerwca 2012

10 ulubionych róży Everyday Minerals

Dzisiaj pokażę Wam róże mineralne, po które najczęściej sięgam. Większość z nich mam już od wielu lat. Wśród nich są stotowane różo-beże, brzoskwinio-korale oraz różowe odcienie.
Od lewej:
Salon Fun, Sprung, Apple, Evening Out, Summer stroll, All smiles, Snuggle, Soft touch, Email me, Daydream

Zbliżenia:
Salon Fun, Sprung, Apple, Evening Out

Summer stroll, All smiles, Snuggle

Soft touch, Email me
Najbardziej lubię kategorię brzoskwiniową. :)

Jakie są Wasze ulubione odcienie róży? 

Życzę Wam dużo słońca. U mnie pada i jest zimno,brrr. :)
pa pa :*
megi

18 komentarzy:

  1. Summer stroll mi się bardzo spodobał! Ja jestem bardziej bronzerowa dzieczyna ale Twoja kolekcja jest imponująca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie mam snuggle, ale planuję jeszcze zakup kilku na przetestowanie. Chociaż to już z czasem, jako ze niestety kolorówka EM do tanich nie należy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o róże, to one są bardzo wydajne. Ja gdybym kupowała od początku, to kupiłabym małe wersje. Jeśli chce się mieć tylko 2-3 różne róże, to większe opakowanie jest dobre, ale gdy chce się mieć wybór, to małe starczą na bardzo długo.

      Usuń
    2. Dokładnie :) Zwłaszcza że jest taki wybór i chciałoby się i to i to i to. Więc w takim przypadku próbki to rozwiązanie idealne. Próbkę snuggle, którą mam obecnie, kupiłam jakoś na początku lutego i do dziś mało co ubyło. Kusi mnie jeszcze ten All Smiles albo Bollywood... Szkoda że nie mają jeszcze cieni w takich małych próbkach, bo ostatnio kupiłam ze 2 cienie, szminkę i próbki podkładów i przeszło 100 zł z głowy :D

      Usuń
  3. Od jakiegoś czasu "chodzi" za mną snuggle, ale spodobał mi się też salon fun. Teraz tylko podjąć decyzję, a może tak obydwa? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Summer stroll, All smiles, Snuggle ! IDEALNE!

    OdpowiedzUsuń
  5. O dziewczyno, ja to mam 4 róże a ty 10 tylko z jednej?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze nie są nawet wszystkie. :D Kiedyś po prostu była fajna promocja w usa i się skusiłam. :)

      Usuń
  6. Bardzo ciekawe kolorki. Lubię jak się coś lekko mieni. Wyglądają na dość mocno kryjące?
    Moję ulubione to świeże, żywe kolory. Przy moim kolorycie skóry cokolwiek wyblakłego zmywa całą moją urodę!!! Ach...;) I przez to pomadki nude nie wchodzą w grę. Chyba że jeszcze na takową nie trafiłam...
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy ile nałożysz. ;) Ja też wolę żywe kolory, ale często wybieram takie brudnawe, bo wyglądają naturalnie na mnie. Ja też nie natrafiłam na szminkę typowo nude, u mnie lepiej sprawdzają się wtedy lekkie brązy, a nie wyblakłe kolory.

      Usuń
  7. uwielbiam ich roze :D summer stroll mam :) pink ribbon juz drugie opakowanie duze lece;) restful piekny , ale ja wole te drobinkowe ;) aleee kilka matowych przytule chetnie :D hehe kupuje duze zawsze- jakos mi wygodniej i przyjemnierj jak na nie patrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są piękne. Mam Apple i Soft Touch. Bardzo podoba mi się Summer Stroll- na lato idealny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Summer stroll bardzo ciekawy,a le moim ulubionym z EM jest Sand
    Cherry. Bardzo zbliżone kolory.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie pasują tylko różowe ;( Ale nie mam jeszcze mineralnych, więc pewnie sie skuszę ;) A Twoja kolekcja naprawdę IMPONUJĄCA ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim ulubionym różem z EM jest Wild Vines. W opakowaniu wygląda na ciemny ale to piękny kolor naturalnego rumieńca.
    Zapraszam do mnie http://diarymakeup-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. własnie ogladam próbki na allegro 1 ml. To duzo? all smiles

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam chłodne róże i brzoskwinki, mam summer stroll i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podobają mi się Summer stroll i All smiles

    OdpowiedzUsuń

weltkarte