piątek, 4 maja 2012

Pirat, papuga, legwan oraz megi - czyli wspomnienia lata

Zaczynam już bardzo tęsknić za urlopem. Marzy mi się ciepły kraj, morze oraz niekończące się piaski.
Nie wiem czy w tym roku na taki się wybiorę, dlatego przywracam sobie do pamięci zeszłoroczny urlop z moją najlepszą przyjaciółką, czyli moją mamą :))
Byłyśmy we wrześniu w Turcji, w okolicach Belek.
Tylko my dwie, daleko od problemów codziennych, ciepłe morze oraz gorące piaski. :)
Pogoda była cudowna, rozpieszczała nas każdego dnia. Morze było bezroczyste na parę metrów, bardzo czyste z dużymi falami. :) Udało mi się również przeżyć coś nowego. Byłam na parasailingu pierwszy raz w życiu i było niesamowicie. Nie wiem czy uda mi się przerobić video, które mama kręciła w trakcie mojego lotu z motorówki, bo coś się zepsuło z formatem i nie mogę tego naprawić. Zobaczę czy coś uda mi się wykombinować, bo widoki były przepiękne. Szczególnie dla mnie. ;) Ja nie mogłam mieć kamery tam u góry, bo chciałam wylądować w morzu na końcu.
Boję się wysokości, ale zgodziłabym się jeszcze raz na takie coś, ale tym razem najchętniej z kimś obok mnie.
Ta wysokość i widoki były po prostu nieziemskie. Dzięki temu, że leciałam sama i wiatry mi sprzyjały, byłam przerażająco wysoko. Turek, który mnie zabezpieczał, pytając się o moją wagę, skomentował to tak: To módl się, bo polecisz bardzo wysoko. Budujące prawda? :/
Czułam się naprawdę bardzo blisko nieba.
To była jedna z tych chwil, w których przypominamy sobie jacy jesteśmy mali i jaki świat jest piękny, nie zwarzając na jego problemy. Bardzo się tam u góry wzruszyłam i to nie ze strachu. :)
Naprawdę gorąco polecam, jeśli jeszcze tego nie próbowaliście. To jest przeżycie, które długo się pamięta. :)

Któregoś dnia przechodził koło nas pirat ze zwięrzątkami i dałam się mamie namówić, żeby zrobić sobie z nimi zdjęcia. Efekty możecie zobaczyć niżej. :)
Przepraszam za jakość, skan był do niczego, więc zrobiłam zdjęciom zdjęcia. :))

Czyżby to był prawdziwy Jack Sparrow? :)

Co na to papuga? :)
Nie spodziewałam się, że okaże się taka ciężka, a jej pazury nieźle wbijały się w moje ciało. :) Ale była po prostu urocza. :))

Jednak najbardziej, nawet bardziej niż turecki pirat (haha) uwiódł mnie legwan. :))
Gdzie on niby jest? :)
Strasznie mi się spodobał, był ciepły i bardzo umięśniony. :)


Wybieracie się na jakiś urlop w tym roku? Gdzie najchętniej byście polecieli lub pojechali?


Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego, ciepłego weekendu!
pa pa :*
megi

38 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A co to kapelutki? :D Pierwszy raz słyszę to słowo. :)

      Usuń
    2. Kapelutki to takie fajoskie kapelusiki :)))to tak jak troczki :))) hehehehe

      Usuń
    3. aaa no to się znowu czegoś nauczyłam.. :) ale pewnie zapomne, bo nigdy bym na to nie wpadła :))

      Usuń
  2. haha;d;d;d
    zdjecie z piratem bezcenne!


    dagakusnierz.blogspot.com - nowy ootd;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, wakacje to jest to :-) My w tym roku wstępnie wybieramy się na Teneryfę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to pięknie! Miłego odpoczynku! :)

      Usuń
  4. Ach ta papuge to bym chetnie porwala ze soba;)
    Sliczna jest i ciezka. sama mialam przyjemnosc goscic taka na ramieniu i jak na takiego ptaszka swoje kilo ma;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz wspaniałą figurę :). Nie wiem, czy odważyłabym się na parasailing! Wrażenia musiały wynagrodzić strach...

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam jak zwykle zresztą zostaję w domku =)
    a tobie zazdroszczę : ]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz figurę! Idealną :) Ja za 3 tygodnie lecę do Maroko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ wzbudziłaś wakacyjne wspomnienia. Chyba wszyscy tęsknimy do lata. Ja w tym roku wybieram się na Mazury na żagle oraz na festiwal do Rumunii. W końcu mam własny aparat i porobię miliard zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie z papugą i piratem - jak z profesjonalnej sesji, pięknie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. haha, super zdjęcie z legwanem na głowie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to też chyba moje ulubione...pewnie dlatego, że był taki fajny w dotyku i śmiesznie było jak chciał swoje paluchy mi wsadzać pod okulary. :)

      Usuń
  11. co ty robisz, że masz taką figurę? Ile godzin spędzasz na siłowni. Można pozazdrościć i figury i wycieczki. Ja w tym roku w domu, może dopiero w październiku gdzieś wyjedziemy.. niestety. Mój mały ogródek musi mi starczyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzę na siłownie. Nigdy nie chodziłam. :) Ogródek to super sprawa! Masz każdego dnia mały urlop. :))

      Usuń
  12. Zdjęcie z piratem bezcenne:D Zreztą z taką figura to ja bym sie ze stadem piratów fotografowała:) - kwintesencja kobiecości .

    Megi,możesz w wolnej chwili opowiedziec na komentarz pod "ulubieńcami kwietnia"Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) O jakie pytanie Ci chodzi, bo nie wiem? :)

      Usuń
    2. Nie ma za co dziekowac:) Pytałam o zmywanie OCM emuslsją,ale to już sprawdziłam.OCM ,póżniej emulsja i zmywamy woda,tak?Zdaje się,że miałaś olejek z nasion truskawki czy też maliny.Czy Ty też masz wrażenie,że brudzi twarz:) jest szargo koloru i jakby z maciupkimi drobinkami?Nie jast no tak gładki jak olej arganowy.Mam wrażenie,że dodany do czegokolwiek tworzy na twarzy szarawe gluty :) Do czego Ty go dodajesz?

      Usuń
    3. Dokładnie tak jak piszesz. :) Tak, olej z truskawki jest takim ciemnym olejem, też czuję takie drobinki. Ale ja go stosuję na noc, więc mi nie przeszkadza. Mieszam go z kwasem HA.

      Usuń
    4. Dziękuję za odpowiedż:).Czyli robimy tak samo. Też go mieszam z HA,czasami z arganowym.Te drobinki ewidentnie działają mi na nerwy:)Megi a Ty stosujesz cos na zwężanie poo czy masz taka bużkę nieskażitelną od urodzenia po Mamusi :)Pozdrawiam:*

      Usuń
    5. Dziękuję. Nie jest nieskazitelna, jest normalna. :) Jak na zwężanie? Pory? Mam widoczne na policzkach przy nosie, ale nie przeszkadza mi to. :)

      Usuń
  13. Piękne ciało i zwierzaki:)) My chyba w tym roku na wakacje nie jedziemy, ale nigdy nie wiadomo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, nigdy nie wiadomo :)) Dziękuję Aguś :*

      Usuń
  14. Pięknie wyglądasz:) Wakacje chyba dopiero jesienią, marzy mi się Barcelona. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Do lata, do lata, do lata...piechotą będę szła... :)
    Ps. Fotki pierwsza klasa!!! A figury tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dzisiaj jadąc samochodem i słuchając Trójki też śpiewałam tą piosenkę. :)) Dziękuję :)

      Usuń
  16. hahaha świetne fotki :) papuga szczególnie przypadła mi do gustu, achh te kolory.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz figurę :)

    Ja odwiedzę Gdańsk, a do tego wygrzałabym się gdzieś- tylko chcę miejsce, gdzie jest ciepło, ale z odpowiednią wilgotnością, żeby było przyjemnie, a nie wiecznie duszno. Muszę pomyśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Turcji było jakieś 80% wilgotności. Wyczuwalne było wieczorem.
      Dziękuję :)

      Usuń
  18. Megi prosze wypowiedz sie na temat Dermaroller...do wakacji juz niedlugo a jak chce osiagnac jakis efekt to musze sie pospieszyc z zamowieniem..szczegolnie chodzi mi o jego pomoc w walce z celulitem, juz stracilam nadzieje na pozbycie sie tego okropienstwa !! :P x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzję nagram jak zobaczę jego pełne efekty. ;) Ale powiem tyle, że faktycznie działa. To jest ten 'magiczny' produkt, którego szukałam. :)

      Usuń
  19. Witaj, figura świetna, pozazdrościć. A tak przy okazji może coś polecisz młodej mamie na ujędrnianie brzucha i rozstępy:( bo lato idzie a ja jestem podłamana swoim brzuchem:((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Masuj jak najczęściej olejkami, ćwiczenia na brzuch no i być może dermaroller by był czymś dla Ciebie z naturalnymi olejami właśnie.

      Usuń
    2. Zazdroszczę takiej pięknej opalenizny:)

      Usuń
  20. Piękne egzotyczne zdjęcia, ja też mam fazy na oglądanie zdjęć z zeszłych wakacji, szczególnie wtedy, gdy jestem już zmęczona zimą. W tamtym roku byłam po raz drugi w Tunezji, a w tym roku chyba pojedziemy (również po raz kolejny) do Chorwacji...

    OdpowiedzUsuń
  21. Myśmy właśnie wrócili z Teneryfy.I to na tyle przyjemności w tym roku.

    OdpowiedzUsuń

weltkarte