niedziela, 27 maja 2012

Pędzle bdellium tools

Miałam nagrać w ten długi weekend dla Was filmik, ale musiałam nieoczekiwanie wyjechać na kilka dni, więc niestety nici z filmiku. Ale za to będzie przedsmaczek zdjęciowy. :)
Kilka tygodni temu dostałam wiadomość od strony kosmetyków mineralnych, czy nie chciałabym przetestować nowości i wypowiedzieć swoje zdanie na ich temat. Asia, która tam pracuje, widziała na moich filmikach, że lubię minerały, więc mi zaproponowała współpracę. Jako, że uwielbiam kosmetyki mineralne i używam ich namiętnie od ponad 5-6 lat, zgodziłam się na przetestowanie jakiś nowinek w tym mineralnym świecie. :)
Tak oto otrzymałam zestaw pędzli eco nowej marki bdellium tools, która jest od kilku tygodni dostępna na stronie kosmetyki-mineralne.
Firma ta produkuje profesjonalne pędzle, z których seria zielona oraz żółta jest ekologiczna i wegańska. Czyli rączka zrobiona jest z bambusa, a włosie syntetyczne. 100% cruelty-free :D
Otrzymałam zestaw pędzli do smokey eyes. Składa się on z pięciu pędzli.

Pędzle przychodzą w praktycznym plastikowym opakowaniu. Ja bardzo często wyjeżdżam na kilka dni, więc dla mnie takie małe poręczne opakowania są jak znalazł. Rolka jest prawie tak mała jak dłoń, więc nawet z powodzeniem mieści się w torebce, a pędzle w ten sposób się nie niszczą.
Każdy pędzel dodatkowo jest zabezpieczony folią, więc jeśli jej nie zniszczymy, możemy użyć jej właśnie w trakcie podróży, aby ochronić dodatkowo włosie. Ale nie jest ona konieczna, ta rolka w zupełności wystarcza. ;)
Zestaw składa się z tych oto pędzli, każdy ma osobny numer:
781 Crease 
716 Smoky Eyeliner
760 Liner/Brow
777 Shadow
769 Angled Countour
Włosie jest niesamowicie miękkie, miłe dla skóry powiek, a sam pędzel leciutki jak piórko...
...oraz malutki. :)
Bardzo dobrze współpracują z wszelkimi cieniami, dobrze nakładają oraz rozcierają cienie prasowane, sypkie.
Ale myślę, że więcej opowiem Wam za kilka dni na filmiku. :)

Mam nadzieję, że pogoda Was również tak rozpieszcza jak mnie. :)
Pozdrawiam cieplutko.
pa pa :*
megi

12 komentarzy:

  1. Właśnie kilka dni temu widziałam te pędzle w nowościach na tej stronie! Bardzo mnie zaciekawiły i z niecierpliwością będę czekać na recenzję :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzelki wyglądają zachęcająco. Z niecierpliwością poczekam na recenzję ...

    OdpowiedzUsuń
  3. brzmi ciekawie :) ja używam pędzla do cieni z eco tools i jestem zadowolona :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. przeglądałam ostatnio stronę kosmetyki mineralne i byłam bardzo zdziwiona a zarazem ucieszona że jest taki duży wybór pędzli z włosia syntetycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę takie pędzle :))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł z zielonym włosiem :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie Ci ich zazdroszczę ;) czekam na filmik z recenzją ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pędzle z krótkimi rączkami ^^. Jestem krótkowidzem i często maluję się z nosem prawie w lustrze więc takie krótki rączki są jak znalazł. Obecnie posiadam EcoTools, które uwielbiam,aczkolwiek Te zapowiadają się nienajgorzej ;) Czekam na recenzję!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam zdecydowanie na filmik :) Pędzle zachęcają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na filmik :) I na te pędzle bo zamówiłam sobie razem z podkładem EM :)

    OdpowiedzUsuń

weltkarte