piątek, 18 maja 2012

Paczka od wizaz-club

Wracająz z Polski zachaczyłam o Pocztę i właśnie odebrałam paczkę od założycielki strony wizaz-club. Zaczynając z moim kanałem zgodziłam się również na wstawianie moich filmików na tym portalu, ale rezygnowałam dotąd z otrzymywania kosmetyków.
Jednak Monika, założycielka tego portalu, chciała mi podziękować za to, że wstawiam tam regularnie swoje filmiki.
Bardzo miłe z jej strony prawda? :)
Przyjełam więc z przyjemnością podziękowanie, nie wiedząc zupełnie co otrzymam.
Nie spodziewałam się, że będzie tego aż tyle.
Zobaczcie sami:
Otrzymałam:
z Flosleku: Krem maseczka oraz krem półtłusty na naczynka, kojący balsam do ciała
Pharmaceris: filtr SPF30 nawilżający oraz fluid kryjący barwiony SPF20 nr.03 bronze
maskę kolagenową hydrożelową Beauty Face oraz maskę aloesową BioDermic
lakier do paznokci Virtual magic nails nr. 405
Senna Lip Lacquer w odcieniu Tempest
oraz próbki kosmetyków Jadwiga: krem matująco-antybakteryjny, krem bionawilżający oraz naturalny peeling z mikrocząsteczkami wosku jojoba

Jestem bardzo ciekawa tych masek, szczególnie tej hydrożelowej oraz fluidów Pharmaceris.

Bardzo dziękuję za miłą niespodziankę! :))

Pozdrawiam cieplutko.
pa pa :*
megi

10 komentarzy:

  1. bardzo miła dziewczyna skoro ci tak dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna paczucha. Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna paczka-niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  4. ladna zawartosc, czekam na opinie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do zabawy - tag 11 pytań:) http://namelonki.blogspot.com/2012/05/tag-11-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miło ze strony założycielki owego portalu :-) Paczka genialna i solidna! Ciekawa jestem tych produktów Pharmaceris :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No miła niespodzianka jaka treściwa:)Same dobre rzeczy widzę:) Buzialki kochana!

    OdpowiedzUsuń

weltkarte