czwartek, 10 maja 2012

OOTD w Berlinie

Byłam wczoraj w moim dawnym mieście, czyli Berlinie. Ostatnio coś często tam jeżdżę, łapie mnie chyba nostalgia. ;)
Znalazłam chwilkę, więc nagrałam szybki strój dnia. Ubrałam się na luzie, wygodnie - jak na małą wycieczkę przystało - no i wiosennie. :)
Spodnie w kwiaty były moim głównym akcentem, tak to miałam na sobie zwykły biały t-shirt, marynarkę casualową no i moją "torebkę do wszystkiego". :)
Jedynym dodatkiem był naszyjnik z h&m..
 I pastelowe duże okulary, równiez z h&m.
Jeśli macie ochotę na wersję filmikową, to zapraszam serdecznie.

Mam nadzieję, że pogoda i dobry humor Wam dopisuje.
Pozdrawiam ciepło.
pa pa :*
megi

20 komentarzy:

  1. Przepiękne spodnie! Ogólnie strój idealnie w moim stylu więc podoba mi się jak najbardziej:)
    A co do Berlina to uwielbiam to miasto,byłam tylko raz, ale mam do niego sentyment.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja normalnie dużych miast nie trawię, ale Berlin ma swoje niepowtarzalne uroki. :)

      Usuń
  2. Spodnie robią całą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie :))) ja bym do tych spodni oczywiście glany :))))
    Ślicznie wyglądasz :))) A w Berlinie jak ??? Owocna wizyta ???
    Cmok:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ugotowałabyś się chyba :) ja normalnie mam stopy jak lód, nawet w środku lata, ale wczoraj było takie ciepłe powietrze, że nie marzły mi ani trochę. :) jeszcze nic nie wiem jak to będzie..

      Usuń
  4. Megi,ja od dawna jestem zakochana miłościa wielka w Twojej torebce.Widziałam ją kiedyś na filmiku pourlopowym i mogę do niego wracać i wrcać,żeby na nia popatrzeć:) Szukam podobnej,ale nie znalazłam:( Sam strój super:) Tobie to tam we wszystkim pieknie:D

    Te wiosenne lakiery z konkursowego filmiku to jakie numery? Juz znalazłam jak je zdobyc tylko nie znam numeracji:) Pozdrawiam Piekna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Ten niebieski to 530-charming ze stałej kolekcji, a ten drugi to 030-being in heaven z limitowanki. :)

      Usuń
    2. Dziękuję pięknie:)

      Usuń
  5. te spodnie mnie totalnie oczarowaly.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta marynarka jest świetna! Ładnie leży! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz w tych spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna marynarka - ladnie sie na Tobie prezentuje - ach Ty wogole masz figure modelki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. przeeeswietne te spodnie !! ale juz widze jak bym wygladala w takich , jak kula z kwiatow :P

    OdpowiedzUsuń
  10. marynarka jest klasa:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Megi, ile ważysz? Bardzo szczupło wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  12. bez to moj ukochany kwiat
    ostatnio odkrylam w drogerii muller swieczke bolsius i serio delikatnie oddaje prawdziwy zapach bzu (wyprobowalam tez zapach jagod)
    tym wiekszy sentyment, bo made in poland
    zyczac pieknej pogody pozdrawiam z bad soden

    OdpowiedzUsuń

weltkarte