piątek, 11 maja 2012

Odżywka wzmacniająca do włosów Joanna


Dzisiaj napiszę parę słów o odżywce Joanny. 
Będzie to naprawdę tylko parę słów, bo jest to dla mnie totalny bubel.

Co obiecuje producent?
Włosy mają być puszyste, mocniejsze i łatwiejsze w rozczesaniu.
Co ta odżywka robi z moimi włosami?
Zupełnie nic! Jeszcze chyba nigdy nie używałam jakiegoś produktu, który zupełnie nic nie robi. A ta odżywka zachowuje się tak, jakbym sobie zagęściła czymś wodę i tak kładła na włosy. Zero poślizgu czy ułatwienia w rozczesaniu, włosy nie są milsze w dotyku ani bardziej puszyste, nie robi po prostu nic.
Jestem rozczarowana tą odżywką. A myślałam, że ją również polubię tak jak balsam Joanny b/s. Ten u mnie całkiem dobrze się sprawdza. Szczególnie odkąd zaczełam rozcieńczać go sokiem z aloesu lub gdy zakładam ręcznik na parę minut po nim. 
Miałyście już do czynienia z tą odżywką?
Nie polecam jej. Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem będą domowe płukanki ziołowo-octowe lub mgiełki do włosów na bazie ziół.

Udało mi się wczoraj 'dorwać' ostatnie gałęzie bzu.
Lubicie ten zapach? Ja uwielbiam ten świeży zapach kwiatów. Szkoda, że kwitnie tak krótko, a olejki eteryczne niestety temu zapachowi nie dorównują.

Pozdrawiam cieplutko.
pa pa :*
megi

31 komentarzy:

  1. uwielbiam zapach bzu i mam nawet malutki krzaczek w moim mini ogródku :)) Jak się tu wprowadziliśmy to był tak mały, że w pierwszej chwili myślałam, że to jakiś fioletowy papierek leży w trawie (która była wtedy prawie po kolana) dopiero jak podeszłam bliżej zobaczyłam, że to mój ukochany bez! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :) szkoda, że nie kwitnie chociaż przez całe lato. :)

      Usuń
  2. odżywki nie miałam, ale mam peeling do ciała i sprawdza się całkiem nieźle. za to również nie polecam farb do włosów Joanna, niesamowicie palą włosy. Pozdrawiam kochana. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dziś uwielbiam wszystko, bo przed chwilą skończyłam pisać ostatnią maturę :)) I bez też uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to gratuluję i trzymam kciuki za dobre wyniki! :)

      Usuń
  4. miała tą odżywkę i była straszna, widze ze nie tylko ja mam podobne zdanie na jej temat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) pierwszy raz natrafiłam na taką zupełnie do niczego

      Usuń
  5. odzywki nie mialam jedyny produkt z joanny z apteczki babuni to szampon, ktory jest dosc fajny :) oj bez i jaka piekna pogoda, tu w anglii caly czas leje :( pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie zaczynają się grzmoty! Uwielbiam ten dzwięk :) Cały dzień było strasznie duszno, mam nadzieję, że zaraz mocno i długo popada. :))

      Usuń
  6. Miałam tą odżywkę i tak samo mnie rozczarowała ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. odzywki nie mialam ale posiadam szampon z tej serii i bardzo go lubie, szczegolnie jego zapach. zmartwilas mnie ze odzywka jest kiepska :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne wyglądasz na tym zdjęciu z bzem. Jeszcze nie miałam odżywek z Joanny, ale będę na pewno omijać tę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham bzy u mnie w ogrodzie zaczynają rozkwitać właśnie za kilka dni będę miała piękny zapaszek :))))
    Tej odżywki nie miałam Balsam uwielbiam ten miodowo mleczny
    Teraz czekam na olejek Vatica ?? Tak to się chyba nazywa kokosowy z czymś tam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ci dobrze. :) U mnie w okolicy popadły już prawie wszystkie, bo dawno nie padało. Teraz trochę padało, ale tylko króciutko.

      Usuń
  10. Ładne zdjęcie:)zazdroszczę pogody! w Anglii ciągle pada..

    OdpowiedzUsuń
  11. a propos uchwycenia zapachu bzu, ktory uwielbiam!!!
    znalazlam swieczke w sklepie muller firmy bolsius, nie daje zapachow na caly dom, ale delikatny aromat, uwazam ze, bardzo zblizony do zapachu bzu
    tym wiekszy sentyment, bo made in poland
    pzdr z goracego bad soden

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja pod moimi oknami mam cale tony bzu. Zapach obłędny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. też uzywałam tej odzywki i mam to samo zdanie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam zapach bzu - pozdrawiam pa:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam odżywkę jajeczną z tej serii i mam dokładnie takie same wrażenia jak ty. Chyba wszystkie odżywki z tej serii nie robią nic z włosami.
    Mogę Ci za to polecić szampony z tej serii, bo są naprawdę fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Megi, jeżeli lubisz zapach bzu to polecam Ci kąpiel solankową jodowo-bromową z Joanny o zapachu bzu! Coś wspaniałego! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tydzien temu rowniez znalazlam i zrobilam piekny bukiet, kocham bez.:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Megi poleciłabyś mi jakiś podkład/puder/korektor naturalny, firmy, która nie testuje na zwierzętach? Nie mam problemów z cerą, mam jedynie cienie pod oczami i lekkie zaczerwienienie koło nosa. Byłabym bardzo wdzięczna za radę ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co powiesz na mineralne kosmetyki? Jak Ci podpasują, to dla skóry nie ma nic lepszego. :)

      Usuń
    2. Jak najbardziej ;) A coś konkretnego możesz polecić?

      Usuń
    3. Ja lubię minerały Everyday Minerals, Lumiere, Lily Lolo..musisz po prostu spróbować i zobaczyć, które Tobie najbardziej podpasują. :)

      Usuń
  19. Dzięki za receznję, na pewno jej nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja właśnie nie dawno miałam z tą odżywka doczynienia no bo jak byłam w sklepie to pomyślałam, że kupię jakąś inną no i kupiłam odżywkę z firmy Joanna tą co ty opisujesz i ta odżywka po pierwszym nałożeniu okazała się badziewem i tandetą. Nie polecam nikomu jej kupować.!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli ktoś oczekuje po niej nawilżenia to na pewno się zawiedzie. Ona jest po to aby wzmacniać włosy. Najlepiej nakładać ją na skóre głowy, wmasować i potrzymać. Na długość można nałożyć coś innego.

    OdpowiedzUsuń

weltkarte