wtorek, 22 maja 2012

Megi w bobie

Kiedyś na filmiku wspomniałam o tym, że nosiłam przez jakiś czas boba w różnych odsłonach. Proszono mnie o zdjęcie, więc proszę bardzo. :)
Najpierw był asymetryczny bob z dłuższym jednym bokiem, po tem miałam dłuższy cały przód z krótszym tyłem. Nie mam niestety zdjęć z tego okresu, ale mam zdjęcie z fazy gdy miałam ochotę na boba prostego z prostą grzywką.


Mi ten bob bardzo się podobał, nie miałam problemu w układaniem, mogłam spokojnie włosy codziennie myć i wszystko zajmowało mi kilka minut. Modelowałam włosy, ale nie zajmowało to długo, bo schły migiem. Nie musiałam się martwić o przesuszenie, bo włosy regularnie co miesiąc podcinałam.
Jednak wtedy moje łysienie dochodziło do najgorszego stanu. Choć tutaj na zdjęciu tego nie widać, to od przodu i góry miałam okropne prześwity. Niestety taka grzywka to bardzo uwydatniała. Więc zaczełam zapuszczać i to było jakieś 3 lata temu. :)

A Wy w jakiej długości włosów czujecie się najlepiej? Mi często marzyły się bardzo krótkie włosy. :))

Pozdrawiam cieplutko.
pa pa :*
megi

41 komentarzy:

  1. Wyglądałaś super!
    Uwielbiam boby, ale niestety moje włosy puszą się i falują :(

    OdpowiedzUsuń
  2. czy to Twój naturalny kolor? Jest pięęęękny!!
    Tak niestety jest, że ciągle szukamy odmiany. Ja mając kręcone włosy marzę i śnię o prostych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, dziękuję :) moje włosy wyglądają w każdym świetle inaczej, raz rudo, raz złoto, a innym razem zimno. no i latem i zimą też inaczej. :)

      Usuń
  3. Ładnie, ale w długich Twoja piękna uroda jest bardziej uwydatniona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie najlepsze są równo ścięte do połowy pleców wtedy nie mam z nimi problemu :) Niestety po cieniowaniu na takie muszę jeszcze poczekac kilka miesięcy ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też czekałam, aż cieniowanie na całej długości włosów mi odrosło. ale zostawiłam sobie krókie pasma z przodu, czyli taki lekki skos.

      Usuń
  5. W moim odczuciu najładniej wyglądasz w obecnej fryzurze :-) Masz cudowne, długie włosy! Mnie też co jakiś czas korci żeby obciąć się na krótko, ale wiem, że później bardzo bym tego żałowała. Aktualnie natomiast zapuszczam włosy i marzę o tym, żeby szybko zejść z bardzo nieudanego cieniowania, które zafundowała mi przypadkowa fryzjerka... Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnemu we wszystkim ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie ale w długich jeszcze lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie wygladalas tu;) ja tez mialam roznego rodzaju boby, najlepiej sie czulam w bobie z dlugim przodem i krotkim tylem.
    raz nawet mialam krociutka fryzure cos w stylu pixi, ale chyba juz bym sie nie zdecydowala na taka dlugosc;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam coś podobnego, ale właśnie nie taką krótką, jaka mi się zawsze marzyła. a teraz nie wiem czy bym się zdecydowała na taki krok. może za kilka lat... ;)

      Usuń
  9. Ślicznie wyglądałaś w tym bobie! Mi podobna fryzura marzy się dość długo, ale szkoda ściąć mi moje włosy, bo wiem, że w takich jednak jest mi najlepiej :)

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Super wygladalas w bobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już miałam wszystko oprócz długich włosów, bo nigdy nie miałam mobilizacji żeby je zapuścić. Teraz są takiej średniej długości.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko, muszę to napisać: w krótszych włosach Ci lepiej.
    Jeszcze jak są tak przycięte Twoje rysy są takie.. ostrzejsze? Nie wiem, ale w bobie ładniej niż w długich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie ci w tej fryzurce! :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdybym tylko ja byla odwazna na takie fryzury jak Ty...
    W obu fryzurach bardzo Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie Ci było w bobie :) ja już od prawie roku mam taką fryzurę, bo jak dla mnie jest najwygodniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wygladasz pieknie ale wole Cie o wiele bardziej w twojej obecnej fryzurce, wygladasz bardziej dostojnie i elegacko, masz dostojniejsze rysy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju jak pięknie z tym bobem :):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądzasz tu jak Kleopatra. Ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz taki typ urody, ze zawsze pięknie wyglądasz. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  20. Heh, ładnemu we wszystkim ładnie. Ja wyglądam przyzwoicie tylko w długich włosach. Marzą mi się takie do kości biodrowych, obecnie sięgają mi za linię stanika. Już nie mogę się doczekać kiedy będą takie mega długie!

    OdpowiedzUsuń
  21. ale ci pięknie z grzywką i w takiej fryzurce! Ja kiedyś też miałam podobna fryzurkę ale niestety przy moim łysieniu jest to juz nie mozliwe :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja właśnie "wychodzę" o dwóch latach z boba i męczę się z zapuszczaniem włosów okrutnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piszesz o łysieniu..ja zauważyłam u siebie jedno ogromne zakole, aż wstyd normalnie... Mam chorą tarczycę i zastanawiam się czy jakakolwiek odżywka pomoże :/

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ladnie ci w bobie, ja dlugo nosilam boba, uwielbiam ta fryzure jest szalenie kobieca i lekka...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Podobasz mi się w tym bobie ;) Wyglądałaś tak zawadiacko!

    OdpowiedzUsuń
  26. ja raz miałam taką krótką fryzurę. sama nie wiedziałam co mam zrobić ze sobą i pozwoliłam fryzjerce mnie skrócić. no i tak. na pewno moja fryzura była prostsza, tzn włosy krótkie to włosy wygodne.
    potem pozwoliłam włosom rosnąć, podcinam je regularnie, ale czuję powoli, że nudzą mnie moje długie włosy. mam ich dużo, są w miarę grube, ale oprócz tego nie są ciekawe. nigdy nie farbowałam włosów i lubię je takie, jakie są, chociaż zastanawiam się co mogłabym zrobić, żeby były ciekawsze. zaczęłam od kupienia kwiatka w hm, wepnę sobie go we włosy i zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna fryzura !

    Serdecznie zapraszam do komentowania oraz obserowania mojego bloga !

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajnie było ci w tej fryzurce ale teraz masz mega przefajną! Zostawić-nie zmieniać :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajnie wylądasz, aż nie do poznania w tej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba każdy przez boba przeszedł:) Ja też go miałam ale mam włosy kręcone - teraz bardziej falowane i żeby Bob wyglądał ok trzeba co rano go stylizować. To nie dla mnie:) Tobie bardzo ładnie w tym obcięciu.
    U mnie poza tym włosy rosną jak szalone a żeby bob super wygląda musiałabym chyba co 10 dni odwiedzać fryzjera:)

    OdpowiedzUsuń
  31. A mi się właśnie bob marzy, ale mi szkoda moich włosów trochę, bo jak pomyślę ile to męki mnie kosztowało... Ehh.. A Tobie bardzo ładnie właśnie w bobku :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja najlepiej czuję się w długich włosach. Miałam też takie krótkie włosy jak Ty na zdjęciu i niby wszystko szybko się z nimi robiło ale to nie było to samo. Więc wolę długie i mogę robić sobie różne fryzury ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja najlepiej czuję się w długich włosach. Miałam też takie krótkie włosy jak Ty na zdjęciu i niby wszystko szybko się z nimi robiło ale to nie było to samo. Więc wolę długie i mogę robić sobie różne fryzury ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super Ci było w krótkich włoskach:) bardzo do ciebie pasuje ta fryzura. Ja najlepiej czuję się w długich bo moje włosy są niesforne i ciężkie do ułożenia.Teraz jestem na etapie ich zapuszczania mam nadzieję że wytrzymam i ich tak szybko nie obetnę. Poza Tym tak jak moja poprzedniczka lubię długie włosy bo można z nich wykombinować ciekawe fryzurki, z krótkimi już nie jest tak łatwo :)

    OdpowiedzUsuń
  35. O kurcze, nie wierzę :D Kojarzę Cię z Wizażu, zawsze zachwycałam się Twoją uroda i makijażami :D Wyglądasz całkiem inaczej w długich włosach i bez grzywki, nie poznałam Cię :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowna fryzurka, jak dla mnie idealna. Sama zapuszczam od paru miesięcy grzywkę (kaprys), żeby sięgnęła reszty włosów, ale sto razy bardziej podoba mi się wcześniejsza, taka jak była Twoja. Mam ochotę włosy obciąć identycznie.

    Bardzo kobieca, bardzo łatwa w pielęgnacji i twarzowa.

    Czy teraz, gdy kłopoty zostały zaleczone, nie masz ochoty na taką radykalną zmianę? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zaleczone nie są niestety. Na razie nie planuję radykalnego ścięcia, ale co będzie kiedyś - zobaczymy :)

      Usuń

weltkarte