środa, 9 maja 2012

Lashfood

Przez wiele miesięcy szukałam i czekałam cierpliwie, aż pojawi się aukcja na ebayu lub dobra oferta na amazonie z tym produktem i się w końcu doczekałam. :D
A chodzi mi o odżywkę do rzęs Lashfood.

Normalnie można ją kupić za 330PLN! Szczerze - nie byłabym gotowa tyle wydać na jakikolwiek kosmetyk, tym bardziej za tylko 5ml. To przecież zdzierstwo!
Ja zapłaciłam za tą odżywkę 36,50€ już z przesyłką. Kupiłam ją na ebay.
Ta cena brzmi o wiele lepiej prawda? :)
Choć i tak uważam, że to bardzo dużo. Ale każda kobieta pragnie mieć ładne, możliwie naturalne rzęsy, więc na tym zarobek jest. ;) 
Mówiąc o naturalnych rzęsach..chciałam właśnie ten produkt, a nie inny z tańszych dostępnych, właśnie ze względu na jego naturalny skład i z faktu, że jest nie testowany na zwierzętach.
Jest to odżywka peptydowa, w skład której, oprócz peptydów i protein, wchodzą składniki roślinne, witaminy oraz adenozyna i arginina. Skład bardzo mi odpowiada, przynajmniej teoretycznie. ;) 
Odżywkę dzisiaj właśnie otrzymałam z Anglii, więc dopiero od dzisiaj zaczną się testy.
Mam nadzieję, że nie okażę się uczulona na jakiś składnik.
Trzymajcie kciuki. :)
Odżywkę nakłada się raz dziennie na wieczór w ten sam sposób jak eyelinery.

Próbowałyście tej odżywki? Czy używacie innych?

Pozdrawiam cieplutko!
pa pa :*
megi

25 komentarzy:

  1. Ja zakupiłam sobie niecałe pół roku temu krem do rzęs L'biotica - też nie jest testowany na zwierzętach. U mnie był strzałem w dziesiątkę. Rzęsy wcześniej bardzo zaczęły mi wypadać i przez primer z Clinique się dosłownie wykruszyły! Ten krem pomógł mi je wzmocnić i na całe szczęście wróciły do wcześniejszego stanu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. to ten nawóz o którym mówiła Katosu ???
    ja mam uczulenie na L`biotica krem ze względu na olejek rycynowy
    puchnę na całej Twarzy :((((
    Daj znać czy to nawożenie działa :)))
    Buziak :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia używa Rapidlash. Dam znać. :)

      Usuń
    2. aaaa to jeszcze cosik innego :)))

      Usuń
  3. Podobno świetny jest olej arganowy i przynosi długotrwałe efekty. Lashfood nigdy nie miałam i pewnie mieć nie będę. L'biotica niezła, ale podobno właśnie olej arganowy daje podobne rezultaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez słyszłam o tej metodzie, chyba bede musiała sobie ten olej zakupic:)

      Usuń
  4. Ja coś nie mam serca do odżywek... Czy to do rzęs, czy do paznokci- leżą odłogiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi to kosmetyczka polecila i tez czekam na promocje...ja myslalm o uzwyaniu jej na brwi. Trzymam kciuki za powodzenie kuracji

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedyś używałam oleju rycynowego, ale dawał krótkotrwały efekt!
    Wytrwałości w stosowaniu i jak najlepszych efektów Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam coś o wiele tańszego z Eveline i powiek szczerze, że naprawdę działa. Daj znać jak efekty tej odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w testach i czekam na efekty. Buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety nie probowalam - wytrwalosci i daj znac koniecznie o efektach:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedys mialam ta z l'oreal ale jakos niesystematyczna bylam i w sumie przez to nie widzialam rezultatow;/ czekam na recenzje;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam Taliki - kompletna porażka , a wczoraj zamówiłam Revitalash który działa cuda , moja siostra go stosowała i ma rzesy jak firanki więc postowiłam i ja go kupić kosztował 330zł więc też cena spora.

    OdpowiedzUsuń
  12. jeśli to nie tajemnica napisz proszę u którego sprzedawcy można upolować tą odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie był niestety sprzedawca, który ciągle coś sprzedaje. to była jednorazowa okazja.

      Usuń
  13. Ja używam olejku rycynowego i działa genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety nic nie robi w tej kwestii, a robiłam z nim nawet takie odżywki proteinowe, ale po miesiącach nic się nie działo.

      Usuń
    2. Megi a mogłabyś napisać co dokładnie dawałaś do tych odżywek, które robiłaś, i mówisz że nie dawały efektów? Ja ostatnio przymierzam się żeby coś własnego ukręcić, bo ceny tych gotowych mnie odstraszają. Zastanawiam się tylko nad składnikami jakie najlepiej można by tam "wrzucić" :)

      Usuń
  14. ja codziennei wieczorem wcierajac olej z kwasem chialuronowym w twarz wcieram go dokladnie tak ze w rzesy i widze efekty przy regularnym stosowaniu od kilku miesiecy :)

    ta odzywka daje wspaniale efekty, widzialam u kilku dziewczyn. ale dla mnei jest to zdecydowanie za droga impreza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *HHHHialuronowym

      strzelilam byka z pospiechu!! ;-)))

      Usuń
  15. Megi kupiłam ten filtr 45 + Sorayi , świetny nie tłusci nie bieli i nie wysusza jak La roche posay 50+. Ale mam pytanie czy da sie przy nim cos opalic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widziałaś moje filmiki z zeszłego roku z końca września, to możesz zobaczyć jak można się opalić. :)Ten filtr stosowałam tylko na twarz i opaliłam się wolniej niż na ciele, ale i tak mocno.

      Usuń
  16. Stan moich rzęs bardzo poprawił się po OCM-przestałam trzeć oczy w czasie demakijażu, przez co nie wypadały a olej rycynowy przyciemnił i mam wrażenie polepsza ogólny stan. Tylko nie wiem, czy to nie przypadkiem placebo :))

    OdpowiedzUsuń
  17. kochana? i jak? sa jakies efekty?

    OdpowiedzUsuń

weltkarte