czwartek, 3 maja 2012

Dwa ulubione kremy do rąk

W tym wpisie było coś o kremie do rąk, który nie wywarł na mnie pozytywnego wrażenia.
Dzisiaj napisze coś o dwóch kremach, które bardzo lubię i używam chętnie od wielu miesięcy. :) Są to kremy z niemieckiej drogerii dm.
Pierwszy z nich jest krem Balea. Jest to jedna z 'domowych' marek sieci dm.
Za 1,75 € otrzymujemy aż 300ml produktu.
I choć nie jest to kosmetyk o naturalnym składzie, sprawdził się u mnie jako krem na dzień wręcz idealnie. Opakowanie tego kremu jest bardzo praktyczne.
Oczywiście nie jest to krem, który nosimy w torebce. Kosmetyk ten sprawdza się świetnie w domu lub w miejscu pracy.
Produkt posiada pompkę, którą możemy wydobyć taką ilość produktu, jaką chcemy.
Krem cudownie pachnie wanilią. Nie jest to jednak bardzo słodki, mocny zapach.
Jest on bardzo subtelny, świeży, ale nawet przez jakiś czas na naszych dłoniach się utrzymuje.
Za co ten produkt jeszcze cenię, jest jego konsystencja. Krem ten ma bardzo lekką, wodnistą konsystencję. Taka mi właśnie na dzień odpowiada. Ponieważ krem ten migiem wsiąka w skórę, nie pozostawia żadnej nieprzyjemnej warstwy. Możemy od razu po nakremowaniu kontynuować naszą pracę. A mimo tego, krem delikatnie nawilża moją skórę.


Drugi ulubiony krem to krem Alverde. To również domowa marka dm, pod którą kryją się tanie naturalne kosmetyki. Tutaj za 75ml płacimy 1,95 €.
W skład tego kremu wchodzą między innymi wyciąg z nagietka, olej sojowy, oliwa z oliwek, masło shea, aloes oraz gliceryna roślinna. Nie jest to jednak produkt wegański, ponieważ znajduje się tam również wosk pszczeli.
Krem ma bardzo delikatny zapach. Mi kojarzy się z czystością i świeżością.
Ten krem bez problemu możemy zabrać ze sobą w torebce. Jest mały i poręczny.
Jak poprzednik nie zostawia na dłoniach żadnej nieprzyjemnej warstwy, ale wsiąka
w skórę dłoni ciut dłużej. Jak widać na zdjęciach, konsystencja jest już bardziej gęsta niż w przypadku kremu Balea. Jednak wciąż jest lekka, nie obciążająca.
Krem bardzo dobrze nawilża skórę dłoni i nadaje się zawsze wtedy, gdy nie musimy od razu przystąpić do jakiejś pracy. 
Bardzo lubię oba kremy stosować w ciągu dnia, zależy od tego co akurat wykonuję.
A krem Alverde dodatkowo grubszą warstwą na noc. :)


Jak Wam idzie akcja drożdżowa?
U mnie jak na razie dobrze. Zwiększyłam dawkę drożdży, przez co nieprzyjemniej się pije. Ale daję radę. :)) Jestem bardzo ciekawa co pokaże centymetr za parę tygodni.


Pozdrawiam Was cieplutko w tą zmienną, burzową pogodę.
P.s. lubicie tak jak ja burzę..szczególnie zapach, który unosi się w powietrzu, dźwięk deszczu, kolory nieba? :)


pa pa :*
megi

39 komentarzy:

  1. Korci mnie, żeby kupić ten z pompką :)) Jestem tu u Ciebie pierwszy raz-ładny blog! Za to na YT jestem z Tobą z każdym filmikiem :)) Bardzo łagodna dziewczyna z Ciebie. Miło się słucha, bo informacje są bardzo konkretne. pozdr :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję bardzo! :) Miło mi to czytać :)) pzdr

      Usuń
  2. z tą pompką? a ciekawe ;-) i pewnie wygodniejsze;d

    dagakusnierz.blogspot.com - nowy ootd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam ten "elektryczny" zapach unoszący się podczas burzy.
    Natura jest nieokiełznana i fascynująca.
    Co do marki Alverde dziękuje że mogłam ją poznać właśnie dzięki Tobie, są to tanie i bardzo dobrej jakości kosmetyki no i do tego ten skład... olejki, kremy z filtrem ,masła , szampony i odżywki, kosmetyki kolorowe,czego chcieć więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam waniliowy i bardzo mi pasował. Ostatnio jednak mignęło mi gdzieś, że ma go zastąpić wersja malinowa.
    A krem z Alverde wpiszę na listę zakupów bo skoro pomadka nagietkowa przebiła Carmex to krem też kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam Alverde do ust to również mój ulubieniec. :)

      Usuń
    2. dokladnie.....waniliowej juz w sklepach nie ma. Teraz jest malinowa....i...ja sie zakochalam w malinowej wersji:D
      wczesniej, po waniliowej byla jeszcze aloe vera, tez super....

      ja kocham te balsamy do rak:D

      a alverde musze tez wyprobowac!

      Usuń
  5. Ja uwielbiam kremik Dr. Scheller calendula :) też za grosiki w drogerii dm

    Zapach nieziemski a łapki gladziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kremy z pompką, ale czy on naprawdę pachnie wanilią? Bo mam ostatnio 'szczęście' do produktów waniliowych, które pachną margaryną =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. margaryną na pewno nie pachnie. :) to jest taki baaardzo delikatny waniliowy zapach. :)

      Usuń
    2. krem pachnie bosko i bardzo długo . Ja niestety nie jestem zadowolona z jego wiodnistej konsystencji i czasu jaki trzeba poświęcić na wchłonięcie się , ale ten zapach ...cudo i jaki trwały.

      Usuń
  7. Burzę uwielbiam.
    Marka Alverde kusi mnie okropnie i strasznie żałuję, że nie mam dostępu do tych kosmetyków ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda że w polskich drogeriach nie ma alverde :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Balea ten z pompką jest mega fantastyczny :))) Dziękuję Megi dzięki Tobie go używam widziałam niedawno na allegro malinową wersję widziałaś w dm ???
    Bo tego już na stronie nie widziałam niestety jest świetny w mojej pracy:)))
    Alverde jeszcze nie miałam okazji ale jeżeli nagietkowy krem jest tak dobry jak balsam do ust z alverde nooo to jest objawienie :)))

    Burzę uwielbiam we wszystkich aspektach o których piszesz :)))
    Cmok:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie byłam, nie miałam kiedy. Jak pójdę to sprawdzę czy jest malinowa wersja. :) Cieszę się, że Ci się podoba. :*

      Usuń
  10. Na pewno przyjrzę się tym kremom. Ten z Balea to fajna opcja przy umywalce :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny raz czytam pozytywne opinie o kosmetyku firmy Balea. Szkoda, ze w Polsce ciężko je dostać. Pozostaje męczenie znajomych i allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią bym zakupiła, wielka szkoda że nie można ich dostać w Polsce może jedna można jakoś ich dostać w inny sposób. Już dawno chciałam przetestować kosmetyki Alverde :)

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba skusze sie na balea, alverde uwielbiam wszystkie produkty :)pozdrawiam cieplutko, ja bardzo uwielbialam burze jak bylam mala :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten krem Balea, mam go w łazience na umywalce obok mydełka, żeby nie zapominać o smarowaniu rąk :)A kosmetyki Alwerde ubóstwiam:)
    Pozdrawiam serdecznie ze Stuttgartu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czaiłam się na tą Baleę ale jakoś zawsze trudno mi było sam krem z Allegro zamawiać, a już wcześniej robiłam zamówienie składające się z kosmetyków Alverde. Coś mi się wydaje że ta marka jest dużo fajniejsza i lepszej jakości niż nasza Rossmannowska Alterra.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety mam dosc ograniczony dostep do kosmetykow tych marek wiec jescze nic nie testowalam :( a co do burz kocham i pioruny i grzmoty. Zawsze probuje zrobic jakies fajne zdejecie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytam, że pachnie wanilią i przełykam ślinkę... Szkoda, że nie mamy w Polsce takich produktów na wyciągnięcie ręki.

    Megi, wiem, że prowadzenie bloga i kanału na yt pożera mnóstwo czasu, ale chciałabym zaprosić Cię do udziału w blogowym tagu: http://rec0mmended.blogspot.com/2012/05/tag-za-tagiem-czyli-11-pytan.html
    Z tego co widziałam nie realizujesz takowych, ale może czymś skusi Cię akurat ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. zastanawiam sie nad tym kremem juz od dawna , mam z balea pare kosmetykow i jest nawet ok, mam mydla z pompka i jestem zadowolona, bardzo przydatne w kuchni i lazience:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jadę teraz na jakiś czas do Niemiec, więc na pewno poszukam i wypróbuję któryś z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz sliczny manicure :))) Sama go robisz? Jeśli tak to zdradz w jaki sposób :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Na razie mam położony żel. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kupiłam własnie ten z Alverde, zobaczymy jak sie sprawdzi, napewno wspomne o nim na moim blogu i porównam z innymi dostepnymi w Polsce:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. wlasnie ogladalam Twoj filmik o tych produktach , ale czy mozesz mi podpowiedziec jakie firmy ktore maja mascary nie testuja ? do twarzy to mmineralow uzywam ale tak mnie wlasnie zastanowilo , co z tuszami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ulubiona to zielona WIBO. :) A tak jeśli chodzi o firmy, to Kobo, Inglot, Essence, Catrice...chociaż o tych dwóch ostatnich coś sprzecznego ostatnio czytałam. Muszę się zagłębić. :)

      Usuń
    2. dzieki wielkie za odpowiedz , z tego co sie orientuje to IsaDora chyba tez nie testowala? teraz to sie wszystko tak zmmienia , ale co mnie cieszy ze moje ulubione cienie i linery nie sa testowane bo chyba bym sie krzyzem polozyla ;)

      Usuń
    3. No właśnie trudno jest doczytać się o tych markach high-end. Są sprzeczne informację. Nie wiem jak to jest z Isadorą.
      Nie położyłabyś się. :) Ja na początku też myślałam, że nie znajdę akurat tego o czym marzę, ale to był błąd. ;)
      Wszystko da się zastąpić. :)

      Usuń
    4. wieem , troszke w tym siedze , ale jakos z wiekiem czlowiek nabiera wiekszej swiadomosci i jakos nie chce przykladac reki do tego mimo ze od ponad 10 lat nie jem miesa to jakos do kosmetykow nie przywiazywalam az takiej uwagi, ale z tego co czytam to sleek i inglot sa raczej bezpieczne chociaz chyba inglot dodaje jakies cuda odzwierzece do swoich kosmetykow ale chyba nie do cieni ?;) cale szczescie ze moja najwieksza slaboc to roze , ale mineralne i nimi moge sie mazaaac do woli :D

      Usuń
  24. Megi, zapewne zainteresuje Ciebie to:

    KIESZONKOWA LISTA FIRM NIE TESTUJĄCYCH
    ORAZ TESTUJĄCYCH

    http://docs.com/K4AN

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam ten krem Balea. Lubię go ale jakoś nie powala mnie. Bardzo wydajny, ale znam lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny krem do rak :) ja polecam z essence 24h hand moisture balm do kupienia w drogeriach dm , idealny do samarowania na noc :) Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  27. Megi Ty mnie zainspirowalas do poszukiwan kosmetykow alverde :-) niedlugo bede w Belgii - nie wiesz moze czy tam moge dostac te kosmetyki?? bo probuje odnalezc w necie czy tam sa drogerie dm ale jakos nie potrafie :-p moze Ty orietujesz sie w jakich krajach mozna je nabyc??
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

weltkarte