sobota, 19 maja 2012

Ampułki nawilżające Alverde

Kilka dni temu jechałam do Polski na parę dni, pokończyły mi się wszystkie moje sera i większość olejków, więc nie miałam tak naprawdę co zabrać ze sobą. Nawet gdybym jeszcze coś miała, to niechętnie zabieram ze sobą produkty w buteleczkach, bo już miałam tak, że wszystko mi się rozlało w drodze. Choć znalazłam już patent, przynajmniej jak jadę samochodem. Wtedy zawsze takie rzeczy stawiam koło siebie w miejscu na napoje przy skrzyni biegów i tak mi się nic nie rozlewa. :)
Ale tym razem nie miałam czego zabrać, więc poszłam do dm z myślą o zakupieniu jakiś rybek olejowych no i natknełam się jeszcze na te ampułki.
Są to ampułki nawilżające z algami, kwasem hialuronowym oraz wodą morską.
W opakowaniu znajduje się 7 sztuk a 1ml i kosztowały prawie 4€ jeśli dobrze pamiętam.
(Całkiem sporo jak na 7ml produktu)
Stosuje je się jeden raz dziennie, ja jednak używałam je dwa razy dziennie przed olejem. Tutaj jest skład:
Ampułki są zrobione ze szkła i przed użyciem musimy je np. w papierze toaletowym lub chusteczce przełamać.
Konsystencja tego produktu jest przyjemna. Dzięki glicerynie nie jest to takie typowo wodniste serum, które wchłania się tak szybko jakbyśmy położyły na twarz samą wodę. Ale nie zostawia również tłustej warstwy, tylko taką gładką skórę.
Co do działania nawilżającego nie mogę zbyt wiele powiedzieć, jednak moja skóra była z tym produktem oraz olejem zadowolona, więc myślę, że produkt dobrze nawilża.
Alverde konserwuje swoje produkty alkoholem, takie ampułki zwykle nie posiadają żadnych innych konserwantów i nie wiem czy to wina tego czy tylko zbieg okoliczności, ale zaczełam się na wieczór znowu mocno rumienić.(Choć jest to teraz ulubiony sezon mojej skóry i zwykle mocny rumień w lecie daje mi spokój)
Kupiłam sobie jeszcze drugie ampułki Anti-Aging tej firmy i sprawdzę to jeszcze przy tamtych, bo tam również znajduje się mała ilość alkoholu.
Jeśli nie jesteście wrażliwi na alkohol, to ta kwestia nie będzie dla Was problematyczna.
Ja muszę to jeszcze dokładnie sprawdzić. Mam nadzieję, że to tylko przypadek, bo podabają mi się takie produkty. Bardzo często gdzieś wyjeżdżam i takie kosmetyki w poręcznych porcjach są dla mnie jak znalazł.

Macie jakieś ulubione produkty w takich ampułkach lub rybkach?

Pozdrawiam ciepło.
pa pa :*
megi

16 komentarzy:

  1. Ja używałam kiedyś rybek z Rival de Loop i oprócz ładnego zapachu niczym mnie nie zachwyciły. Rano skóra była tłusta i lepka. Jestem bardzo ciekawa tego produktu i chyba przy następnej wizycie w Rossmanie się na nie skuszę (o ile będą!) :)

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziak ich raczej w Rossmannie nie dostaniesz. Alverde dostępne jest tylko w drogeriach DM. Może Rossmann ma coś podobnego.

      Usuń
  2. Ja takowych jeszcze nie stosowałam, ale może zdecyduję się na jakieś ampułki Alterry - są bardzo zachwalane :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak tylko bede w dm to przyjrze im sie z bliska! moze jakis post o tym co polecasz z Niemiec a co jest lepsze w Polsce z kosmetyków?

    OdpowiedzUsuń
  4. nie uzywalam ampulek naszej alterry, co dopiero alverde ;-) mam doswiadczenie z rybkami dermogalu i bardzo je lubie

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam ampułki z Alterry te z orchideą (anti-aging), ew. polski produkt Dermagol A+E kapsułki rybki ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. I znowu pożałowałam, że w Polsce marka Alverde jest niedostępna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam tylko tych rybek z Dermagolu. Niestety nie przekonałam się do nich. Kosmetyków z Alverde nie miałam okazji jeszcze wypróbować, ale... mam nadzieje, że kiedyś... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czesc jestem nowa obserwatorka ale po cichaczu ogladam Twoje filmiki na U2B (You-tu-be) i bardoz lubei Cie ogladac.
    Ciesze sie ze masz bloga.

    Pozdrawiam z Chicago IwonKa_

    OdpowiedzUsuń
  9. Huh, marzę o tym, aby drogerie DM pojawiły się w Polsce, ale póki co nie wydaje mi się to realne w najbliższych latach. Pozostaje zaopatrywać się w Alverde przy okazji wypadów do Niemiec. Droga Megi, jakie serum poleciłabyś dla młodej, rozpoczynającej przygodę z "rybkami" skóry? Bardzo chciałabym już, wzorem azjatyckim, rozpocząć przeciwzmarszczkową prewencję, więc szukam silnie nawilżających specyfików. Te ampułki Alverde mają baaaardzo kuszący skład, chyba się wybiorę do Berlina specjalnie po to, by zrobić napad na DM :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Może moje pytanie nie jest do tego postu ale chciałam się zapytać czy używałaś kiedyś bazy kremowej z Zrób Sobie Krem jeśli tak to czy warto ją kupić i spróbować samemu coś zrobić czy pozostać przy gotowych kremach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogę Ci pomóc, bo nigdy nie próbowałam. Nie interesują mnie po prostu kremy. Wolę oleje i sera. :)

      Usuń
  11. Za każdym razem, jak oglądam Twoje filmiki czy też czytam wpisy, to niezmiernie żałuję, że alverde u nas niedostępne :( Z kapsułek/ampułek używałam tylko alterrowych "rybek" - mają świetny skład (same oleje, jeśli dobrze pamiętam). Nie używałam ich "ciągiem" ale co jakiś czas i genialnie uspokajały mi cerę :] polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć.:))
    Słuchaj chciałabym uzyskać efekt włosów taki jak ty...Jaka farbą farbujesz..? i Co robisz ze masz takie fajne jasne konce..?
    Z góry dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam jasne włosy w zeszłym roku i mi po prostu odrastają. :)

      Usuń

weltkarte