poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Upalny weekend i badminton


Niedziela była u mnie bardzo gorącym i przede wszystkim dusznym dniem.
Było tak parno, że nie było czym oddychać. 
W domu ratowałam się litrami wody do picia oraz spryskując kwiaty, siebie,
wszystko co się dało. :))
Tutaj w DE nie mamy teraz kilku wolnych dni, wolne jest tylko 1-go Maja.
Więc korzystając z wolnej niedzieli i z faktu, że nie było nawet minimalnego wiatru przez cały dzień, zagrałam nareszcie pierwszy raz w tym roku w badmintona.
W zeszłym roku bardzo często grałam na świeżym powietrzu w lotki i nie mogłam się doczekać w tym roku na pierwszą grę.
Badminton przynosi mi dużo frajdy i śmiechu, często z samej siebie i pewnie dlatego (a nie ze względów sportowych ;)) tą grę lubię.
Tak więc po 18-tej, gdy tylko uprawianie jakiegokolwiek sportu było w miarę możliwe, wybrałam się w tym celu na świeże powietrze. Długie spodnie mimo 30stopni w cieniu były musem, niestety komary już zaczynają męczyć na dworze.
Nie myślałam, że tak to właśnie wygląda jak gram. :D Gdy otrzymałam fotki, oglądając je, aż się popłakałam ze śmiechu. Mam nadzieję, że pośmiejecie się razem ze mną. :))

Chcesz zagrać ze mną? :)

 Pełna koncentracja :)
uwaga.....
 już tuż tuż
jeeeej

tak, z zamkniętymi oczami można również....nie trafić :D
ok, to jeszcze raz
a masz! czy tylko ja tak mam, że wydaję z siebie dźwięki jak tenisista jednocześnie się śmiejąc....? :)

Save the best for last - nie mam pojęcia co to miało być, bo nie wygląda to już na badmintona :D

Jak Wam minął weekend?
Mam nadzieję, że pogoda dopisuje Wam w ten wolny czas w Polsce.
Życzę Wam miłego odpoczynku.

Pozdrawiam cieplutko
pa pa :*
megi

21 komentarzy:

  1. Faaajnie. ;D Też chętnie bym sobie zagrała. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! dobrze że skorzystałaś z ładnej pogody ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również grałam wczoraj w badmintona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia ;) Ja też wczoraj grałam w badmintona :P

    OdpowiedzUsuń
  5. w badmintona to juz pare lat nie gralam. zdjecia super:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wczoraj to tylko zaliczyłam dłuuugaśny spacer z psem i to też bardziej pod wieczór,jak już się w miare dało oddychać:) Meg,a z kim Ty tak grałaś ?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety weekend spędziłam w pracy ;\

    Majówkę rozpoczynam od 3 i mam nadzieje że pogoda nie zawiedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie wczoraj tak wiało, że nie było mowy o badmintonie

    OdpowiedzUsuń
  9. hahaha ;-0
    u nas praży;-)

    dagakusnierz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szalona :)))) Zrób kurs jazdy na rowerze to skorzystam taka ze mnie sierota że nie potrafię :))))

    Miłego dnia :))
    Cmok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne zdjecia - pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. hej, wlasnie mi przypomnialas i musze mojego badmintona wyciagnac:) fajne zdjecia pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. hehe no super zdjęcia i kondycja przy tym sie rozwija, a u mnie pięknie, parno i leniwie:D aczkolwiek leniwe spacerki są:) Cudownie jest z taka pogodą no!:)) Miłej reszty dnia! Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Badminton jest super, nie lubię sportów zespołowych, jednak lotki i rolki mnie uszczęśliwiają :) Oczywiście, kiedy nie ma wiatru. Baw się jutro dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  15. a w Poznaniu upały! Pomorze, GB i Niemcy możecie nam zazdrościć! :))) Ja planuje grilowanie i lezenie plackiem w ogrodzie! pozdrawiam serdecznie!
    ps. mała prosba - jakie kosmetyki polecasz ktore sa dostepne tylko w Niemczech?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też upały, ale chyba za parę dni się skończą.
      Na pewno ciekawe są kosmetyki Alverde, Balea, ogólnie z drogeri dm, bo tego w pl nie ma.

      Usuń
  16. Jak ja dawno nie grałam, a uwielbiam! =D A przy grze każdy wygląda dziwnie. A jak się wczuwamy to już w ogóle ;p Ja np kiedyś się tak wczułam że w pogoni za lotką opadły mi portki to było dopiero! ;p

    U mnie też trwają upaaaały niesamowite aż się słabo robi :( Brakuje wiaterku, żeby było chociaż czym oddychać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lato zbliża się wielkimi krokami :) Może nagrasz filmik, bądź napiszesz o tym jak pielęgnujesz i zabezpieczasz swoje włosy i skórę w upalne dni np. będąc na urlopie? Czy balsam Soraya filtr 45, o którym wspominasz, stosujesz również na całe ciało, czy może sięgasz po niższy filtr???
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pomysł, może faktycznie coś takiego nagram.
      Tak, do ciała wystarcza mi dużo mniejszy filtr. :)

      Usuń

weltkarte