sobota, 7 kwietnia 2012

Megi wita na blogu megilounge! :)

Zwykle jest tak, że najpierw zaczyna się pisać bloga, a potem ewentualnie zaczyna się kręcić filmiki na platformie Youtube. Ale jak mówiła moja babcia zawsze o mnie, Megi robi wszystko odwrotnie, więc i tu to prawo ma swoje miejsce. :)
I tak więc -od września 2011- prowadzę kanał na Youtube, a dopiero teraz postanowiłam założyć bloga.

Dlaczego?
Prowadząc kanał urodowy, często zauważałam chęć podzielenia się z moim widzami czymś innym niż na filmikach, powiązanym np. z inną tematyką lub po prostu jakąś drobnostką, dla której nie warto nakręcać filmiku. Taki blog jest tego idealnym miejscem.
Prędzej czy później musiał się po prostu pojawić. :)

Dlaczego akurat dzisiaj?
To już bardziej spontaniczna decyzja niż przemyślana. :)
Po prostu znalazłam chwilkę dnia wśród przygotowań do Wielkiej Nocy i sobie powiedziałam : Wykorzystaj to i zrób to teraz! :)

Czego możecie się spodziewać na tym blogu?
Napewno będzie on jakimś uzupełnieniem mojego kanału.
Pojawi się tutaj tematyka zarówno urodowa jak i modowa.
Ale pragnę się tutaj podzielić z Wami również zupełnie innymi rzeczami.
Prawda jest taka - Nie mam konkretnego planu, pozwolę się ponieść tym, co akurat mnie interesuje i inspiruje w danym momencie. :)


Mam nadzieję, że dzięki temu blogowi będziecie mogli poznać mnie jeszcze lepiej i dotrzymacie mi tutaj, jak robicie to na moim kanale, miłego towarzystwa. :)


Dziękuję Wam bardzo za to, że jesteście.
Jeszcze raz życzę Wam zdrowych, pogodnych Świąt, spędzonych w ciepłej atmosferze przy smacznie zastawionym stole. :)


pa pa :*
megi





28 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. oj a co to się stało z komentarzami ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Megi ciapa się bawiła i spsuła :D

      Usuń
    2. hehehehe Biedulo moja :)))) o patrz są nowe :)))) Nie ma co płakać :))) Cmok:)

      Usuń
    3. Ich ich już odzyskać nie można, prawda? Myślałam, że kasuje je tylko w swoim folderze, a tu chyba nie można wcale, bo od razu na blogu się kasują. :(

      Usuń
  5. Kochana, ja po prostu uwielbiam Twój kanał na YT, więc nawet nie wiesz jak się cieszę, że otwarłaś blog :), a ja przez przypadek go odkryłam. Mam do Ciebie również małe pytanie: wiem, że używasz podkładu mineralnego z lumiere minerals flawless face i chciałam zapytać jakiego koloru używasz? Mam bardzo podobną karnację do Ciebie. Jaki kolor zaproponowałabyś ewentualnie deczko jaśniejszy :)? Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i dziękuję za miłe słowa. :*
      Mi pasuje odcień Neutral. W Lumiere masz dobrze, bo możesz od najjaśniejszego neutral do ciemnego neutral testować. :)Light medium i medium są dobre w tym odcieniu. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Wspaniale, że założyłaś bloga;)
      Gdzie kupujesz podkłady Lumiere?Pozdrawiam,Wiola

      Usuń
  6. ojej jak fajnie że zaczęłaś prowadzić bloga! bardzo lubię twój kanał na yt:) mi mój chłopak już prawie każe założyć własny ale narazie ograniczyłam się do założenia bloga;) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę, że założyłaś bloga :)
    Ostatnio zastanawiałam się dlaczego nie prowadzisz bloga, bo uwielbiam Twoje filmiki i w sumie dzięki Twoim poradom zaczęłam korzystać ze stron tj ZSK czy BU :)
    Pozdrawiam kochana! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam bardzo! :) Ja też się cieszę, jest to coś zupełnie nowego dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo sie ciesze nastepny blog do obserwacji :))) uwielbiam Twoj kanal na YT. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Również zaczynam swoją blogową dzialaność:) miło mi, że zaczynamy ją w podobnym czasie:)Ale na YouTuba nie mam jeszcze odwagi:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super Megi,że założyłaś bloga. Już Cię obserwuję i pozdrawiam z Lubania

    OdpowiedzUsuń
  12. :D bardzo się cieszę Megi, że założyłaś bloga:) wprawdzie całkiem niedawno znalazłam Cię na YT, ale już zdążyłam obejrzeć wszystkie Twoje filmiki:) Za Twoją namową skusiłam się na kosmetyki firmy Alverde (również mieszkam w Niemczech:)) i zakochałam się w nich, szczególnie w olejkach:) poza tym niezwykle przyjemnie się Ciebie słucha:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. w końcu :)

    Cieszę się bardzo, bo jakoś wolę czytać blogi niż oglądać filmiki na yt (chociaż z Twojego kanału nie będę rezygnować)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się bardzo, że założyłaś bloga! Mam takie pytanie ponieważ interesujesz się kosmetykami ekologicznymi :), w Galerii Kazimierz w Krakowie otworzyli stoisko z kosmetykami Logona, używałaś ich może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam pare produktów tego producenta. Oprócz Logona ta sama firma produkuje jeszcze np Sante i parę innych. Aktualnie mam odżywkę do włosów Logona taką na co dzień na wykończeniu. Firma jest naprawdę świetna, bez dwóch zdań. :)

      Usuń
  15. Witamy serdecznie, uwielbiam oglądać twoje filmy, jest w nich bardzo dużo przydatnych i sensownych informacji.;)

    Pozdrawiam Cie serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. hej! Ciesze sie ze załozyłas bloga, od jakiegos czasu obserwuje twoj kanał. Zakładajac bloga tez napisałam taki post powitalny, prosze zerknij na niego bo załaczyłam w nim linka na twoj kanał jako moje źrodło inspiracji. mam nadzieje ze Ci to nie przeszkadza, jezeli jednak chcesz abym to usuneła daj mi znac. wiesz ze dzieki tobie skorzystałam z oferty sklepu Biochemia urody? - bardzo Ci dziekuje sa super!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Dziękuję za miłe słowa! Czemu miałoby mi to przeszkadzać? Dziękuję Ci bardzo za taki miły komplement! :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  17. Super że piszesz bloga. Będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń

weltkarte