sobota, 21 kwietnia 2012

Krem do rąk Alterra

Ostatnio wykończyłam swoje kremy do rąk, w tym również jeden z moich ulubionych Alverde i przypomniało mi się, że chciałam wypróbować krem Alterra.

Krem ma fajny skład. Produkt jest wegański, a to zawsze jest dla mnie przyjazny znak oraz całkiem miły zapach.
Producent obiecuje nawilżenia suchej oraz pielęgnację zniszczonej skóry.
Ponadto krem ma szybko się wchłaniać i nie pozostawiać tłustej warstwy.
Tego nie mogę w żaden sposób potwierdzić. Po nakremowaniu na skórze zostaje przez długi czas taka dziwna warstwa. To nie jest warstwa tłusta, mi przypomina warstwę silikonową, choć tych tutaj w składzie nie ma.
Kremu przez to nie lubię stosować w ciągu dnia. Chyba, że akurat mam czas na długie wchłonięcie. Ale zużywam ten krem po mału kładąc go na noc. 
Raczej do niego nie wrócę, bo mam wrażenie, jakby ta warstwa była warstwą typu silikonów, tzn. że warstwa ta sprawia wrażenie, że mamy niby nawilżone dłonie, ale jednak pod nią skóra wciąż woła "pić" i czuję, że czegoś jej brakuje.

Jakie są Wasze ulubione kremy do rąk? Co myślicie o tym?

Pozdrawiam cieplutko
pa pa :*
megi

34 komentarze:

  1. okropny jest ten krem :( wspominalam o nim w ostatnim filmiku, ale myslalam ze zmienie zdanie. Zapach, potworny, smierdzacy wrecz! Wchlania sie wiecznosc, i ta okropna warstwa o ktorej wspominalas! nie, nie, nie dla tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolejny produkt alterra ktory nie spełnia naszych oczekiwan. ja nie byłam zadowolona z kremu brazujacego ktory opislama na blogu i po twojej recenzji nie skusze sie równiez na krem do rak a zastanawiałam sie nad nim. dzieki za opinie

      Usuń
  2. Witaj,
    lubię Neutrogenę. Choć jak wiadomo, jeśli przesadzi się z aplikacją to wchłania się długo. Jest jednym z nielicznych kremów do rąk, który potrafi załagodzić suchość moich dłoni. Niestety mają tendencję do przesuszania dosyć często. Tego z Alterry nie próbowałam, ale takie podobne uczucie pozostawia krem do rąk z Oriflame, też pozostawia taką dziwną warstwę na dłoni a efekt żaden.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej kochana! :)
    Ja uwielbiam krem Kamill tylko ten z pompką- ma w sobie mocznik przez co genialnie działa na ręce! nie jest tani ale zimą on mnie ratuje.
    Lubię jeszcze Ziaje i kozie mleko i Eveline- niewidzialne rękawiczki :)

    Buziaki, Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Średnio lubię kremy, które pozostawiają warstwę. Jeszcze takiego nie znalazłam, który nie zostawiałby warstwy, a jego nawilżenie byłoby wystarczające

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jak na razie to właśnie tylko Alverde taki jest. :)

      Usuń
    2. To muszę się mu przyjrzeć :)

      Usuń
  5. Obecnie mam krem z Avon z ogórkiem który moja mama dostała od koleżanki-konsultantki i przekazała mi. Krem ma rozjaśniać skórę dłoni, nawilża jak na tę porę roku ok, wchłania się super szybko tylko ta konsystencja... jest strasznie rzadki, kiedyś pewnie cała się nim poleje ;) Dużo dobrego słyszałam o kremach z serii eveline "satynowe dłonie" i prawdopodobnie to będzie mój kolejny krem jak już zacznie się jesień. Teraz późną wiosną i latem używam zwykłych balsamów z filtrami w wersjach podróżnych, gdyż niestety prawie nie ma na rynku kremów do rąk z filtrami, a z wyższymi niż spf 15 już w ogóle :( Ja mam alergię na słońce więc i tak jestem zmuszona do korzystania nawet na dłoniach z wysokich filtrów, ale polecam dbanie o tę część gdyż skora dłoni szybko się starzeje.

    OdpowiedzUsuń
  6. z alterry próbowałam tylko produktów do włosów, inne kosmetyki jakos mnie nie przekonują;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie przez to, że kremy do rąk pozostawiają taka "dziwną" warstwę nie przepadałam za ich używaniem. Napisałam w czasie przeszłym, bo od kiedy zakupiłam krem "Avene Cold Creme" moje zdanie o kremach do rąk się zmieniło. Wchłania się błyskawicznie, nie pozostawia żadnej warstwy, a dłonie są mięciutkie, nawilżone i zadowolone :-)
    Teraz poszukuję jakiegoś innego kremu, który miałby takie samo działanie jak ten z Avene.
    To jest oczywiście moja subiektywna opinia, bo przecież każdy z nas jest inny i jeśli coś sprawdzi się u mnie i mnie zachwyci wcale nie musi zachwycić innych :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej, w tej chwili mam krem do rak Dove, mam o nim mieszane zdanie, z jednej strony ciezko sie wchlania, z drugiej strony rano dlonie sa bardzo gladkie:).

    Jaki jest Twoj ulubieniec z Alverde, ostatnio wlasnie chcialm cos wybrac z tej firmy, ale nie mam pojecia co?:(
    Jak ci sluzy ten krem z Balea -Vaniliowy z dozownikiem?
    pozdrawiam serdecznie papa:)!milego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alverde ma tylko ten jeden krem do rąk. A ten z Balea też lubię. :)

      Usuń
    2. moze warto by było abys opisała produkty z Alverde ktore uzywasz i sa warte polecenia? widze w komentarzach ze zainteresowanie ta marka jest coraz wieksze!

      Usuń
  9. nie mialam nigty tego kremiku .... szkoda ciekawie wygladal jednak za silikony dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On nie ma silikonów w składzie ;) tylko zostawia taką warstwę jakby je miał :)

      Usuń
  10. Dziś zastanawiałam się czy kupić ten krem, ale stwierdziłam, że muszę zużyć te które mam. Teraz się cieszę że go nie kupiłam.
    Nie wiem jakie daje odczucie Alterra ale ja najbardziej nie znoszę kremu z Garniera z masłem shea. Zmuszam się do używania go na noc. W sumie chyba nie mam ulubionego kremu, może jestem za wybredna...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię krem różowy z Biedronki. Tani a naprawdę dobry. Poza tym ostatnio polubiłam z Avon - z serii SPA. Nie przepadam za tą marką ale ten krem naprawdę jest fajny. Zakochałam się też w kremie z Soap&Glory - recenzja na moim blogu. Zapach to marzenie! Wchłania się błyskawicznie i pięknie nawilża. A na noc lubię nakładać na dłonie czyste masło shea - na stopy też i naprawdę polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja moje masło shea z BU od roku jakoś nie mogę wykończyć. Używam tak naprawdę tylko raz na jakiś czas na stopy, to wtedy też na dłonie, łokcie i kolana. Ale jakoś rzadko po niego sięgam, nie wiem czemu.

      Usuń
    2. Polecam dodawać masło do tradycyjnych kosmetyków, np. balsamów, kremów do rąk, stóp o w miarę neutralnym zapachu i prostym składzie. Posiadam obecnie masło shea, olej kokosowy i olej monoi z BU, i często po ich aplikacji miałam uczucie niedosytu, chyba trochę niedostatecznego nawilżenia. Zaczęłam więc mieszać je z moim balsamem z Ombii i kremem do rąk z tej samej serii, które zalegały mi na półce "nie wiem czemu" :-) Miks okazał się całkiem udany, masła zwiększyły walory natłuszczające i zapachowe kosmetyków. Oczywiście jak ze wszystkim trzeba uważać i najpierw przetestować "mieszankę" na małym fragmencie.

      Usuń
    3. Ja lubię właśnie masła solo, bez mieszanek. Nie wiem czemu, ale po shea po prosu rzadziej sięgam.

      Usuń
  12. Ja, bedac ostatnio w Polsce, zakupilam szampon i odzywke do wlosow oraz krem pod oczy z Alterry i jestem strasznie zadowolona!!! Przy nastepnej wizycie z pewnoscia zakupie wiecej produktow tej firmy, bo sa naprawde dobre... pewnie ten krem tez jest swietny!:) Ja mam teraz z Clarinsa i moge go polecic ze szczerego serca!:) Fajnie, ze zalozylas bloga... bo filmiki robisz super:) Pozdrawiam x x x i zapraszam do mnie w wolnej chwili...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nadal szukam i nie mam ulubionego kremu do rąk. A ten o którym napisałaś czeka w kolejce to zużycia i szczerze mówiąc pokładałam w nim jakieś tam nadzieje. Twój post mnie nie pocieszył, no ale może u mnie sprawdzi się lepiej :) Ja czasem lubię nakremować dłonie warstewką oleju monoi albo masła shea. Potem rękawiczki na łapki i spać. Rano są niebywale miękkie. No ale nie jest to krem jako taki a spanie w tym do najprzyjemniejszych nie należy.

    OdpowiedzUsuń
  14. ten krem jest naprawdę fajny :) i w bardzo dobrej cenie.
    Super że załozyłas blog, bo bardzo lubię twoje filmiki.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. A próbowałaś dodać do niego żel hialuronowy? Powinien się wtedy lepiej wchłonąć i nawilżyć skórę bez pozostawiania na rękach filmu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię ten krem, razem z nagietkowym Babydreamem to moi faworyci.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja w sumie używam trzech. czerwonego Garniera zawsze, gdy czuję mocne wysuszenie rąk. czyli standardowo na noc, ale też czasami w ciągu dnia. mam niestety bardzo wrażliwe na wodę ręce. wystarczy, że myję jabłko, a czuję po tym nieprzyjemne ściągnięcie. na takie sytuacje mam jakiś tańszy krem. i tu różnie, teraz akurat używam z oriflame nature secrets jojoba i mango do skóry wrażliwej. pozytywnie mnie zaskoczył:) trzeci mam w torebce. tu też różnie. najważniejsze, żeby był zgrabny i miał wytrzymałe opakowanie. teraz mam soraye mleko i miód, ale poszukam czegoś innego. działa podobnie do opisanego przez Ciebie kremu z alterry.. dłonie wyglądają niby na nawilżone, a tak naprawde takie nie są. jeszcze nie wiem na co go zmienię, ale na pewno to zrobię. tak więc moim ulubionym, bo niezawodnym kremem do rąk jest czerwony garnier. gości na mojej półce nocnej już od kilku lat:) jest niezastąpiony, w związku z czym mam zawsze jego zapas. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam do Tagu

    http://madziakowo.blogspot.com/2012/05/tag-11-questions.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do Tagu

    http://madziakowo.blogspot.com/2012/05/tag-11-questions.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli zainteresowana kosmetyki marki Alverde to obejrzyj sobie ten film źródło Ard Mediathek http://www.ardmediathek.de/ard/servlet/content/3517136?documentId=10419744
    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to ten, na którym mówią o uczulających substancjach i o tym, że alverde niestety, ale nie ma certyfikatów, to znam. :)

      Usuń
    2. Tak to ten, dobrze, że się robi takie filmy, przynajmniej człowiek jest bardziej świadomy tego co kupuje. Mam takie pytanie czysto techniczne, bo użyłam do wysłania wcześniejszego komentarza mojego prywatnego adresu email, który zawiera moje dane osobowe, czy inni użytkownicy też je widzę ? Z góry dzięki za odpowiedź.
      Pozdrawiam Asia

      Usuń
    3. nie, widzę tylko asia :)

      Usuń

weltkarte